با صدور پیامی؛

سردار کارگر درگذشت همسر شهید اردستانی را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت «منیرالسادات اردستانی» همسر خلبان شهید سرلشکر «مصطفی اردستانی» را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ - 10August 2022

سردار کارگر درگذشت همسر شهید اردستانی را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت «منیرالسادات اردستانی» همسر خلبان شهید سرلشکر «مصطفی اردستانی» را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم سرلشکر خلبان شهید مصطفی اردستانی
با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام درگذشت غمبار مرحومه حاجیه خانم منیرالسادات اردستانی همسر گرانقدر شهیدعالیقدر و پرافتخار سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از او به عنوان عنصری فدایی و شهیدی زنده یاد کردند، در ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

بی‌شک نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و تاریخ‌ساز ایران به بانوان نجیب و مجاهدی که به مانند این بانوی زینبی و صبور، با همراهی همسر ارجمند و سلحشورش در سنگر‌های دفاع مقدس هشت ساله، آیه‌های عزت، فضیلت و شوکت جهانی این سرزمین و از پیشران‌های امنیت و اقتدار امروز کشور عزیز و مقتدرمان قرار گرفته‌اند، به خود می‌بالند و همواره برابر عظمت و روح ایثارگری و شکیبایی آنان سر تعظیم فرود می‌آورند.

اینجانب این مصیبت را به خانواده مکرم آن بانوی مؤمنه و آحاد فرماندهان و کارکنان ولایی ارتش تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و برای بیت مکرم ایشان صبر و بردباری توأم با پاداش کثیر طلب می‌کنم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار