پیام تسلیت سردار «کارگر» در پی درگذشت دکتر «منوچهر دوایی»؛

خدمات دکتر «دوایی» در دوران دفاع مقدس در یادها ماندگار است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی با تسلیت درگذشت دکتر «دوایی» تأکید کرد: نام این طبیب دانشمند و پاسدار حوزه سلامت که در دوران دفاع مقدس به مجروحین خدمت کرد در یاد و خاطر تمام علاقه‌مندان باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۵۳۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 29July 2022

سردار کارگربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی درگذشت دکتر «منوچهر دوایی» عضو فرهنگستان علوم پزشکی و از چهره‌های ماندگار پزشکی کشور را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله وانا الیه راجعون
خانواده محترم مرحوم دکتر منوچهر دوایی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص)

با احترام، خبر درگذشت چهره ماندگار پزشکی کشور و از مدافعان سنگر سلامت در سال‌های حماسه و ایثار، مرحوم دکتر منوچهر دوایی موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

یقیناً نام و یاد این طبیب دانشمند و پاسدار حوزه سلامت که در دوران دفاع مقدس با توجه به مهارت‌ها و تجارب علمی خود در زمینه‌های گوناگون جراحی به مجروحین جبهه‌های حق علیه باطل خدمت نمود و در عرصه‌های آموزش پزشکی نیز بسیار فعال بود، در یاد و خاطر تمام علاقه‌مندان باقی خواهد ماند.

از خداوند رئوف، رحمت و حسنات وافر الهی را بر روح مطهر آن دانشمند متعهد آرزومندم و برای بازماندگان و خانواده محترم ایشان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار