با صدور پیامی؛

سردار کارگر درگذشت آیت‌الله «ناصری دولت‌آبادی» را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی ضایعه درگذشت حضرت آیت‌الله «محمدعلی ناصری دولت‌آبادی» را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۴۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ - 27August 2022

سردار کارگر» درگذشت حضرت آیت‌الله «ناصری دولت‌آبادی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس،‌ سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی ضایعه درگذشت عالم مجاهد، وارسته، استاد اخلاق و مدرس حوزه‌های علمیه حضرت آیت الله «محمدعلی ناصری دولت‌آبادی» را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«انا لله وانا الیه راجعون

خانواده محترم حضرت آیت الله محمدعلی ناصری
با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام، خبر درگذشت عالم مجاهد، وارسته، استاد اخلاق و مدرس حوزه‌های علمیه مرحوم حضرت آیت الله محمدعلی ناصری باعث تاثر وتالم خاطر گردید.

آن عالم وارسته و شاگرد مکتب حضرت امام خمینی (ره) خدمات ارزشمندی در گسترش معارف اسلامی، انقلابی و تربیت شاگردان در تراز اسلام و انقلاب اسلامی نمود و همواره در راه جذب حداکثری مردم و به ویژه جوانان به سوی تعالیم نورانی قرآن کریم و عترت طاهرین (ع) گام برداشت و با معرفت اندوخته و بیان شیوا و نیز اداره حوزه‌های علمیه و موسسات تحقیقاتی و فرهنگی تحت اشراف خود به تعلیم و تزکیه پویندگان راه حقیقت پرداخت.

یقیناَ تعهد، خلوص، ایثار و تلاش‌های ماندگار آن فقید سعید به ویژه در تبیین ارزش‌های والای فرهنگ منتظران حضرت، ولی عصر (عج) در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم خواهد داشت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خانواده و بستگان محترم، حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم، از خداوند منان برای ایشان غفران و رحمت واسعه و همنشینی با اولیا و مقربین درگاه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار