اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد

آئین اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور حجت الاسلام والمسلمین روشندل در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶ - 20August 2022

اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر روشندل، رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، امروز (شنبه) در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر نیروی پدافند هوایی ارتش، تئاتر را دارای اثری فراتر از فیلم برشمرد و اظهار داشت: بزرگترین تفاوت این دو مقوله، این است که فیلم شامل تصاویری است که با سرعت زیاد پخش می‌شوند و این درحالی است که تئاتر یک اجرای زنده و دارای روح و تاثیرگذاری منحصر به فرد است.

وی با استناد به حدیثی که می‌فرماید «مردم را با غیر زبانتان به دین دعوت کنید»، گفت: این حدیث نشان از تأثیر و اهمیت رفتار و کردار برای اثرگذاری در مخاطب دارد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به این نکته یکی از مولفه‌های مهم در اجرای تئاتر، زبان بدن است، عنوان کرد: تئاتر فراتر از یک اجرای محدود زمانی و مکانی است و می‌تواند در سراسر زندگی جاری و ساری باشد.

وی برخورد‌های مؤثر و در جهت تربیت صحیح فرزندان را نیازمند هماهنگی دائمی پدر و مادر در خانواده دانست و گفت: آن‌چه در ذهن فرزندان ماندگار است و از آن الگو خواهند گرفت، رفتار و کردار پدر و مادر است؛ نه گفتار آن‌ها.

حجت‌الاسلام روشندل جشنواره تئاتر ارتش را فرصتی برای کشف استعداد‌های پنهان در این عرصه عنوان و مطرح کرد: شناسایی و کشف افراد مستعد نمایش، زمینه را برای رشد و شکوفایی این هنر ارزنده در ارتش فراهم می‌کند.

در پایان مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر نیروی پدافند هوایی ارتش از نفرات برتر این جشنواره قدردانی و برگزیدگان راهی جشنواره سراسری تئاتر ارتش شدند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار