استاندار مازندران تأکید کرد؛

لزوم حمایت از جوانان در عرصه کسب و کار مجازی

«حسینی‌پور» ارائه تسهیلات برای کسب و کارهای مجازی را از جمله برنامه‌های حمایتی برشمرد و گفت: باید از جوانان برای ورود به عرصه و کسب و کارها حمایت شود.
کد خبر: ۵۴۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱ - 20August 2022

لزوم حمایت از جوانان در عرصه کسب و کار مجازیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران عصر امروز در نشست با فعالان فضای مجازی و دانش بنیان با اظهار اینکه درپی ایجاد پلتفورم‌های متعدی در استان هستیم، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا بخشی از واسطه گری‌ها را در تولیدات کشاورزی حذف کنیم.

وی افزود: جریانی در واسطه گری‌ها شکل گرفت که توازن بین تولیدکننده و مصرف کننده را برهم زده است و به هیچ عنوان مورد رضایت تولیدکنندگان و مصرف کننده‌ها نیست و درپی آن هستیم این اشکالات را با فعال سازی شرکت‌های دانش بنیان رفع کنیم.

حسینی‌پور با تاکید بر این که باید برای از بین بردن و حذف مافیا تلاش کنیم، گفت: فعال کردن سه بندر مهم و استراتژیک در مسیر کریدور شمال - جنوب رویکرد است زیرا دارای بازار وسیعی در منطقه هستیم و بنا داریم از روش‌های جدید استفاده کنیم و باید شرکت‌های دانش بنیان وارد میدان شوند.

استاندار مازندران بازاریابی از طریق استارتاپ‌ها را مسئله مهم برشمرد و بیان داشت: گردشگری در استان نیز جزو اولویت‌های اقتصادی است ولی اکنون کمتر از هفت درصد ظرفیت گردشگری استان استفاده می‌شود.

وی شمار گردشگران خارجی را قبل از کرونا۱۸۰ هزار نفر در استان اعلام کرد و گفت: فرهنگ کسب و کار در استان باید به سمت استارتاپ ها سوق داده شود و از ظرفیت‌های این بخش بهره گیری کنیم.

حسینی‌پور ارائه تسهیلات برای کسب وکارهای مجازی را از جمله برنامه‌های حمایتی برشمرد و تصریح کرد: باید از جوانان برای ورود به عرصه و کسب وکارها حمایت شود.

استاندار مازندران گفت: مازندران را باید به مرحله‌ای برسانیم که سالانه ۲۰ تا ۲۵ میلیون گردشگر وارد استان شوند در حالی تاکنون هیچ بهره‌ای از میانکاله نبرده‌ایم و قرار است با دستور رئیس جمهور، طبیعت گردی در این منطقه احیا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها