استاندار مازندران:

نیازمند اقدامات فرهنگی موثر در فضای مجازی هستیم

«حسینی‌پور» با بیان اینکه توسعه کسب‌وکار خرد و خانگی در دستور کار ما قرار دارد، گفت: در این زمینه با توجه به اینکه امکانات و زیرساخت‌ها فراهم نیست نیاز به توجه بیشتری دارد.
کد خبر: ۵۴۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲ - 20August 2022

لزوم توجه به توسعه کسب‌وکار خانگی/ نیازمند اقدامات فرهنگی موثر در فضای مجازی هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در نخستین جلسه شورای فضای مجازی استان که با حضور «ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور برگزار شد، اظهار داشت: یکی از چالش‌های فضای مجازی در استان مازندران، عدم حضور کسب‌وکار در این فضا است.

وی با عنوان اینکه استان مازندران یکی از محور‌های اصلی حوزه گردشگری است، افزود: در جلسه‌ای که هفته گذشته با وزیر ارتباطات داشتیم، پیشنهاد دادیم تا مازندران را به عنوان پایلوت شهر دیجیتال در میان استان‌های کشور فعال کنیم و شاخص‌های شهر دیجیتال در استان مشخص است.

استاندار مازندران با بیان اینکه مهم‌ترین چیزی که در حوزه گردشگری مطرح است بوم‌گردی و طبیعت‌گردی است، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از گردشگران در حوزه فضای مجازی فعال هستند و این بخش باید فعال شود.

وی ادامه داد: توسعه کسب‌وکار خرد و خانگی در دستور کار ما قرار دارد، اما با توجه به اینکه امکانات و زیرساخت‌ها فراهم نیست نیاز به توجه بیشتری دارد.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه مازندران هر ساله مقصد سفر بسیاری از هموطنان از اقصی نقاط کشور است، اعلام کرد: تنها در ایام تعطیلات نوروز امسال نزدیک به ۲۲ میلیون نفر مسافر به مازندران سفر کردند که این تعداد، جدود ۳۳ میلیارد تومان تراکنش را در دستگاه‌های پوز و کارت‌خوان ثبت کرده‌اند.

وی گفت: استان مازندران به‌عنوان استان علویان و با وجود بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید و مردمانی مذهبی، اما به‌دلیل گردشگران داخلی و بین‌المللی، مورد هجوم قرار می‌گیرد که نیازمند اقدامات بسیار موثر فرهنگی در حوزه فضای مجازی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار