مدیرکل حوزه استاندار کردستان:

حرکت مجموعه روابط عمومی و رسانه‌‌ها منجر به به اطلاع‌رسانی دانش‌بنیان می‌شود

«خزایی» بر لزوم تدوین بسته‌های هدفمند اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: حرکت مجموعه روابط عمومی و رسانه ها به اطلاع رسانی دانش بنیان منجر می‌شود.
کد خبر: ۵۴۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰ - 20August 2022

حرکت مجموعه روابط عمومی و رسانه‌‌ها منجر به به اطلاع‌رسانی دانش‌بنیان می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت هفته دولت در سنندج امروز با حضور مسئولان خبرگزاری ها و رسانه‌های استان برگزار و هماهنگی و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برای بازتاب برنامه‌های این هفته انجام شد و فرمانداران کردستان نیز به صورت ویبنار به تشریح برنامه‌های هر شهرستان در فته دولت امسال پرداختند.

«علیرضا خزایی» مدیرکل حوزه استاندار کردستان در این جلسه اظهار داشت: در دنیای امروز ارتباطات و مذاکره بهترین استراتژی و خط مشی برای رسیدن به بهترین عملکرد است که اگر به درستی انجام شود رضایتمندی عمومی را در برخواهد داشت.

وی بر لزوم تدوین بسته‌های هدفمند اطلاع رسانی تاکید کرد و افزود: حرکت مجموعه روابط عمومی و رسانه ها به اطلاع رسانی دانش بنیان منجر می شود، ضمن اینکه باید آمادگی لازم در برابر تکانه های مختلف در فضای متلاطم رسانه ای عصر حاضر فراهم باشد.

مدیرکل حوزه استاندار کردستان اضافه کرد: خبر رسانی مطلوب عامل ایجاد رضایتمندی عمومی بوده و این مهم نیازمند تعامل رسانه ها و روابط عمومی‌ها است.

خزایی یادآور شد: روابط‌ عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداری ها، جامعه هدف خود را شناسایی و برای مخاطبان بسته اطلاع رسانی طراحی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار