وصیت‌نامه شهید «محمود رضا نیکبخت»؛

پیاده‌سازی احکام اسلام در جهان نیازمند تداوم حضور در صحنه امت است

شهید «محمودرضا نیکبخت» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: ای امت سلحشور همچنان که در صحنه بوده‌اید، در صحنه باشید تا اینکه ان‌شاءالله بتوانیم به زودی احکام اسلام را در جهان پیاده کنیم.
کد خبر: ۵۴۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۰ - 23August 2022

خداوندا از تو میخواهم مرا جزء سربازان حقیقی خودت و امام زمانت قرار دهیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «محمود‌ رضا نیکبخت» 20 خرداد‌ ماه 1347 در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز در خانواده‌ی مذهبی دیده به جهان گشود.

سال 1365 در اولین اعزام خود به عنوان بسیجی، داوطلبانه به جبهه رفت در نهایت سه بار به جبهه اعزام شد. در آخرین اعزامش در 21 دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به سوی معبود شتافت.

بخشی از وصیت‌نامه شهید نیکبخت

خداوندا تو را سپاس می‌گویم که مرا در زمانی قرار دادی که رهبری روشن ضمیر داریم و در موقعیتی قرارم داده‌ای که زمینه برای رشد و استعداد ما آماده است و در مکانی قرارم داده‌ای که دشمنان دینت بر علیه حق و عدالت قیام کرده‌اند و تو را سپاس می‌گویم و از تو می‌خواهم مرا جزو سربازان حقیقی خودت و امام زمانت قرار دهی. 

پدر و مادر مهربانم مرا ببخشید اگر نتوانستم فرزند خوبی برايتان باشم و بتوانم دینی که برگردنم بود در حق شما ادا کنم و از خداوند می‌خواهم به شما در این دنیا صبر و در آن دنیا از اجر عظیمی برخوردار کند و از همه اطرافیان و آشنایان طلب عفو و بخشش می‌کنم.

و اکنون چند کلمه به همکلاسان و همرزمانم که در سنگر مدرسه مشغول درس خواندن بودیم عزیزان همسنگرم به شما می‌گویم اگر همرزم و همسنگری از میان شما می‌رود بر شما است که اسلحه و قلمش را بردارید و همانگونه که همرزمتان با اسلحه در جبهه و با قلم در سنگر مدرسه مشغول پیکار بود شما هم چنین باشید و پیرو فرامین امام باشید و از امام اطاعت کنید که بر شما اطاعت از امام عزیز واجب است.

و شما ای امت سلحشور همچنان که در صحنه بوده‌اید، در صحنه باشید تا اینکه ان‌شاءالله بتوانیم به زودی احکام اسلام را در جهان پیاده کنیم. ‌بار دیگر از خداوند می‌خواهم که مرا جز سربازان واقعی خود قرار دهد.

‌انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار