صبح امروز انجام شد؛

سفر ویژه رئیس هلال احمر به همدان برای حل مشکل بی‌آبی

رییس جمعیت هلال احمر صبح امروز برای بررسی وضعیت مناطق بی‌آب همدان و امکان آبرسانی به مناطق بحران زده از طریق امکانات هلال احمر با بالگرد به شهر سفر کرد.
کد خبر: ۵۴۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ - 21August 2022

سفر ویژه رئیس هلال احمر به همدان برای حل مشکل بی‌آبیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، چند روزیست که اخبار گوناگون از بی‌آبی و قطع آب گسترده در مناطق گوناگون استان همدان در رسانه‌ها منتشر شده است. بحران آب تا جایی است که شهروندان همدانی می‌گویند چندین روز است آب در کولرها وجود ندارد، آبی برای شست‌وشو و غذا ندارند و با آب کتری دست و صورت می‌شویند.

این بی‌آبی موجب شده است تا اهالی همدان جدای از سختی کمبود آب، متحمل هزینه‌های بسیاری برای تهیه مکرر آب معدنی شوند و طبق اطلاعات واصله برخی از قطعی‌ها تا سی ساعت هم رسیده است.

از شب گذشته بنا به درخواست استانداری همدان، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اقدام به توزیع هزار گالن آب ۱۵ لیتری در میان شهروندان همدانی کرده است و این روند نیز ادامه خواهد داشت.

از این رو، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر صبح امروز در سفری ویژه برای بررسی وضعیت منطقه و امکان آبرسانی به مناطق بحران زده از طریق امکانات هلال احمر با بالگرد به همدان سفر کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار