رئیس حوزه هنری استان مازندران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

کارگاه تخصصی «تاریخ شفاهی» در مازندران برگزار می‌شود

«معصومی گرجی» از برگزاری کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی در استان مازندران خبر داد و گفت: این دوره به مدت دو روز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲ - 21August 2022

کارگاه تخصصی «تاریخ شفاهی» در مازندران برگزار می‌شود«مهدی معصومی گرجی» رئیس حوزه هنری استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، از برگزاری کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی در استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه دو روزه در روز‌های دوشنبه ۳۱ مرداد و سه شنبه یکم شهریور در دو دوره تاریخ شفاهی و عکاسی و تاریخ شفاهی و میراث ناملموس با حضور «مرتضی نورائی» استاد دانشگاه اصفهان و از بنیانگذاران جریان علمی تاریخ شفاهی در کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره از سوی حوره هنری انقلاب اسلامی مازندران و با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، سپاه کربلا و دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

معصومی گرجی هدف این کارگاه را ارتقاء سطح و بازآموزی مبتحث تخصصی با هدف تربیت نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های تاریخ شفاهی دستگاه‌های مختلف در استان و کشور و همچنین ایجاد امکان آموزش علمی تخصصی برای پژوهشگران و فعالان حوزه تاریخ شفاهی اعلام کرد.

این مسئول با بیان اینکه این دوره به صورت ترکیبی حضوری- مجازی به صورت رایگان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: به شرکت کنندگان در این دوره گواهی نامه رسمی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها