رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی مشهد خبر داد؛

نامگذاری معابر پادگان لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه (ع) به نام شهدای ارتش

حجت‌الاسلام «منصوریان» گفت: نامگذاری‌های معابر و شریان‌های داخل پادگان لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) صرفا به جلسه اخیر علنی شورای شهر محدود نشده و در جلسات بعدی نیز این موضوع پس از بررسی و همفکری در کمیسیون فرهنگی، در دستورکار جلسه علنی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۴۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷ - 21August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسن منصوریان» رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به نامگذاری تعدادی از معابر پادگان لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) به نام شهدای گرانقدر، اظهار داشت: این پادگان، زمینی پاک، مقدس و قدمگاه بسیاری از شهدا و انسان‌هایی وارسته‌ای بوده و سربازان و دلاورمردان بسیاری از این مکان به جبهه‌های جنگ اعزام شده‌اند.

وی افزود: به دلیل حفظ هویت اصلی پادگان، مکاتبه‌ای با فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) انجام گرفت و تقاضا شد تا اسامی شهدا این لشکر را برای نامگذاری به شورای شهر ارائه دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اسامی مدنظر اعلام شده، پیشتر توسط شورای شهر در نامگذاری معابر و بولوارهای سطح شهر مورد استفاده قرار گرفته و مایه خرسندی است که معابر شهری مزین به نام این شهداست.

منصوریان تصریح کرد: نامگذاری‌های معابر و شریان‌های داخل پادگان، صرفا به جلسه اخیر علنی شورای شهر محدود نشده و در جلسات بعدی نیز این موضوع پس از بررسی و همفکری در کمیسیون فرهنگی، در دستورکار جلسه علنی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها