رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس:

باید از ظرفیت اصحاب رسانه در مسیر پیشرفت ایران اسلامی استفاده شود

آیت‌الله «دژکام» گفت: مسوولین باید تلاش کنند در جلسات شوراهای استانی از ظرفیت خبرنگاران و افراد صاحب فکر حتی اگر تفکرشان نقطه مقابل ما باشد استفاده کنند تا قطار انقلاب از این گذرگاه نیز به سلامتی عبور کند و کشور توسعه بیابد.
کد خبر: ۵۴۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵ - 21August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه‌ها مطالبه‌گری را به عنوان یک اصل دنبال کنند، اظهار داشت: مسوولین باید تلاش کنند در جلسات شوراهای استانی از ظرفیت خبرنگاران و افراد صاحب فکر حتی اگر تفکرشان نقطه مقابل ما باشد استفاده کنند تا قطار انقلاب از این گذرگاه نیز به سلامتی عبور کند و و کشور توسعه بیابد و کشور توسعه بیابد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به ماهیت جلسات شورای فرهنگ عمومی استان گفت: ریاست این شورا با امام جمعه و دبیر آن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و باید پیگیری ریز امور فرهنگی از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گیرد.

وی با تبریک ایام هفته خبرنگار افزود: بعضا با مرور برخی اخبار رسانه متوجه‌ می‌شوم نویسنده یا خبرنگار مطلب مورد نظر تخصص  و اشراف کامل را در آن موضوع نداشته و بهتر است حیطه خبرنگاری تخصصی و حرفه‌ای تر دنبال شود و اگرچه این امر برای رسانه هزینه‌بر باشد اما نباید خبرنگار در تمام حوزه‌ها فعالیت کند.

امام جمعه شیراز با تاکید بر ساماندهی جایگاه رسانه در شوراهای استان خاطرنشان کرد: بهتر است در تمام شوراهای استانی از ظرفیت خبرنگاران و افراد صاحب فکر ولو تفکرشان نقطه مقابل ما باشد استفاده شود.

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: اینگونه نباشد که از ظرفیت افرادی که نگاه سیاسی‌شان هم جهت با نگاه ما نیست استفاده نشود و برای این امر باید رهبر معظم انقلاب الگوی ما باشند که با دقت نظر حرف مخالفان خود را می‌شنوند  و تحلیل می‌کنند و سپس کلام شیوای خود را بر زبان رانده و اعلام نظر و موضع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در پایان گفت: حوزویان نیز باید خلا و کاستی که در حوزه از حیث رسانه‌ای وجود دارد را پر کنند و در این حیطه فعال شوند و در کنار آن به اهالی رسانه نیز در تولید محتوا یاری برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار