جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

مسئله‌محوری و مطالبه‌گری مهمترین رویکرد مجمع بسیجیان است

سرهنگ «عسگری» با بیان اینکه مسئله‌محوری و مطالبه‌گری مهمترین رویکرد مجمع بسیجیان است، گفت: این مجمع برگرفته از بطن مردم است و در راستای امیدآفرینی و حل مشکلات مردم گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۵۴۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ - 22August 2022

بسیج زمینه مردمی کردن پیشرفت کشور در همه ابعاد را فراهم کرده/ فعالیت ۱ هزار و ۲۰۰ نفر به شکل تخصص محور در مجمع بسیجیان استان مرکزی/ تشکیل ۹۱ گروه تخصصی موضوعی در مجمع بسیجیان استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در دیدار با اعضای هیئت رئیسه مجمع بسیجیان استان با استاندار مرکزی اظهار داشت: به برکت هوشمندی‌های حکیمانه امام خمینی (ره) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج تشکیل و به توانمندی رسید و امروز بسیج شجره طیبه‌ای است که زمینه مردمی‌سازی پیشرفت کشور را فراهم کرده و به برکت بسیج فصل جدیدی از درخشش ملت ایران در صحنه‌های مختلف آغاز شده است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: بسیج در ۴۳ سال گذشته با حضور در میدان‌های جهاد، موازنه را به نفع ملت ایران و مستضعفین تغییر داده و تهدیدات را به فرصت‌های شکوفایی ملت تبدیل کرده است و امروز شجره طیبه بسیج نمایشگاهی از ظرفیت‌ها و استعداد‌های عظیم ملت ایران بوده که در بخش‌های مختلف کارآمدی را به اثبات رسانده است.

سرهنگ عسگری بیان کرد: رضایت الهی و حرکت در مسیر منویات ولایت فقیه، مهمترین هدف بسیج و حاکم کردن مکتب اسلام ناب محمدی و ارزش‌های اسلامی در همه بخش‌های جامعه، رسالت بسیج است و بسیج در راستای تشکیل تمدن اسلامی شتابنده گام برمی‌دارد و کارآمدترین نهاد انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین ثمرات بسیج، مجمع بسیجیان است که متشکل از افرادی دلسوز، متخصص و انقلابی بوده و ظرفیتی بسیار ارزشمند و البته علمی است که می‌تواند در راستای پیشبرد و کمک به سایر دستگاه‌های استان نقش‌آفرینی کند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه مسئله‌محوری و مطالبه‌گری مهمترین رویکرد مجمع بسیجیان است، گفت: این مجمع برگرفته از بطن مردم است و در راستای امیدآفرینی و حل مشکلات مردم گام برمی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: در مجمع بسیجیان استان مرکزی بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ نفر به شکل تخصص‌محور فعالیت دارند و در ۷ کارگروه تخصصی سازماندهی شده‌اند و ۱۲ مجمع شهرستانی و ۹۱ گروه تخصصی موضوعی نیز در مجمع بسیجیان تشکیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار