رئیس مجمع بسیجیان استان مرکزی:

مجمع بسیجیان عدالتخواه و در مسیر انقلاب اسلامی است

«هاشمی» گفت: مجمع بسیجیان، عدالتخواه و در مسیر انقلاب اسلامی است و به‌هیچ عنوان حزبی و جناحی عمل نمی‌کند.
کد خبر: ۵۴۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 22August 2022

مجمع بسیجیان عدالتخواه و در مسیر انقلاب اسلامی است/ برگزاری یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان مرکزی در مهر ماه سالجاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «ابوالفضل هاشمی» رئیس مجمع بسیجیان استان مرکزی، در جریان دیدار با اعضای هیئت رئیسه مجمع بسیجیان استان با استاندار، اظهار داشت: در طول ۴۳ سال گذشته بسیج با حضور فداکارانه و موثر، بحران‌ها و مشکلات تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است و خود را فدای خدمت به مردم و تامین امنیت در بخش‌های مختلف کرده و نسخه شفابخش آرامش ملت و پیشرفت ایران اسلامی است.

رئیس مجمع بسیجیان استان مرکزی افزود: مجمع بسیجیان استان مرکزی متشکل از ۲۲ قشر تخصصی بسیج و یک ظرفیت بسیار خوب از صاحب‌نظران نخبگانی، دانشگاهی و رسانه‌ای است که ۲ ویژگی انقلابی و بسیجی دار و در راستای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت می‌‌کند.

هاشمی بیان کرد: گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و مطالبه‌گری با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و منافع مردم مهمترین کارکرد مجمع بسیجیان است و کارگروه اقتصاد و زیربنایی، کارگروه فرهنگی و اجتماعی، کارگروه بهداشت و محیط زیست، کارگروه حقوقی، امنیتی و قضائی، کارگروه آموزش، تحقیقات و فناوری، کارگروه مدیریت و پشتیبانی و کارگروه رسانه و فضای مجازی، از جمله کارگروه‌های فعال مجمع بسیجیان استان مرکزی است.

وی با بیان اینکه اعضای مجمع بسیجیان مردم‌پایه هستند، گفت: این عزیزان با چابکی و دلسوزی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند و اعضای هیئت رئیسه مجمع با رأی مستقیم بسیجیان انتخاب می‌شوند.

رئیس مجمع بسیجیان استان مرکزی تأکید کرد: مجمع بسیجیان عدالتخواه و در مسیر انقلاب اسلامی هستند و به هیچ عنوان حزبی و جناحی عمل نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ مجمع بسیجیان استان مرکزی، ۸۴ جلسه کارگروهی داشته که به هفت طرح مهم منجر شده و این مجمع نظام مسائل استان را در ۴۵ مسئله مهم تدوین کرده و آمادگی این را دارد تا دولت را در سایر بخش‌ها یاری دهد.

هاشمی خاطرنشان کرد: یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان مرکزی در مهر سال‌جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار