رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

جبهه رسانه در خط مقدم جهاد تبیین است

«طاهری» با بیان جایگاه خطیر رسانه‌ها در اصلاح امور و ایجاد شفافیت گفت: اگر فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین را مبنا قرار بدهیم رسانه‌ها در خط مقدم این جهاد هستند. 
کد خبر: ۵۴۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳ - 22August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «مهدی طاهری» رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز که در مجموعه بین الحرمین شیراز برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه ویژه رسانه‌ها در اصلاح امور جامعه و ایجاد شفافیت اظهار داشت: اگر  فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین را مبنا قرار بدهیم رسانه‌ها در خط مقدم این جهاد هستند. 

طاهری با بیان اینکه اصل و اساس ارتباطات را خبرنگاران تشکیل می‌دهند خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه یک کشور سرمایه اجتماعی آن است که با اعتماد و اعتقاد دستخوش تغییر می‌شود و در این میان خبرنگاران می‌توانند با عملکرد خود این سرمایه اجتماعی را دستخوش تغییر کنند و حفظ و حمایت توده‌های مردم را جلب کرده یااز دست بدهند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید صداقت، صراحت و شجاعت را سرلوحه کار خود کنند و خبرنگاری که در این جبهه یعنی صداقت و صراحت قلم بزنند را باید تکریم کرد.

طاهری در پایان از رسانه‌ها خواست انتقاد را از شورای شهر شروع کرده و با نقد فنی و دلسوزانه، این شورا را در رسیدن به اهدافش یاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار