وصیت‌نامه شهید «قاسم غنیمی»:

پشتیبان ولایت فقیه و دشمن مستکبرین باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «قاسم غنیمی» آمده است: پشتیبان ولایت فقیه و دشمن مستکبرین و مستبدین عالم و ابرقلدران شرق و غرب باشید و در این راه از هیچ چیز و هیچ کس نهراسید.
کد خبر: ۵۴۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۱ - 25August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

پشتیبان ولایت فقیه و دشمن مستکبرین باشید

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«قاسم غنیمی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «آمل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

پشتیبان ولایت فقیه و دشمن مستکبرین باشید

زندگی‌نامه شهید

«قاسم غنیمی» فرزند «احمد» یکم شهریور ۱۳۳۹ در آمل به دنیا آمد و در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۶۲ در پاسگاه زید به شهادت رسید.

پشتیبان ولایت فقیه و دشمن مستکبرین باشید

فرازی از وصیت‌نامه شهید

وصیتی که به شما پدران و مادران و برادران و خواهران نسبی و دینی‌ام دارم این است که به فرمان امام و پیشوای جهان اسلام رهبر عظیم الشان مستضعفین عالم، این پیر طریقت، خمینی بت شکن گوش فرا دهید و در همیشه تاریخ  پشتیبان ولایت فقیه و دشمن مستکبرین و مستبدین عالم و ابرقلدران شرق و غرب باشید و در این راه از هیچ چیز و هیچ کس نهراسید و با اتحاد و ایمان خود، حسین‌وار بر آنان بشورید و مرگ سرخ را بر زندگی ننگین ترجیح دهید.

مسجد‌ها را حفظ کنید، چون به فرموده امام بزرگوارمان سنگر است و همه چیزمان از مسجد می‌باشد. دانشگاهی که به انسان درس چگونه زیستن و چگونه مردن را می‌آموزد انسان را عاشق معبود می‌سازد.

پشتیبان ولایت فقیه و دشمن مستکبرین باشید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار