وصیت‌نامه «اسماعیل تقی‌تبار»:

در کارهایتان وحدت داشته باشید

در فرازی از وصیت‌نامه «اسماعیل تقی‌تبار» آمده است: در کارهایتان وحدت داشته باشید و از تفرقه و جدایی دوری کنید که جدایی و تفرقه شکست می‌آورد.
کد خبر: ۵۴۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸ - 05September 2022

در کارهایتان وحدت داشته باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«اسماعیل تقی‌تبار» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«اسماعیل تقی‌تبار» فرزند «حسین» چهاردهم شهریور ۱۳۲۱ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ پنجم اسفند ۱۳۶۲ در دهلران به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

مادر ارجمندم! ان‌شاءالله به یاری خدا پیروز باشید که اسلام راهنمای همۀ بشریت باشد. برادران ارجمندم! بی‌محابا از شرق باران و غرب باوران نهراسید و به یاری خدا تا ریشه کن کفر و نفاق، چه شرقی و چه غربی از پای ننشینید و نظامی مبتنی بر مکتب انسان ساز اسلام بر جامعه حکمفرما سازید.

فرزندان عزیزم! نصیحت من به شما این است که درس دین بیاموزید و جان خود را در راه خدمت به اسلام فدا نمایید. دختر ارجمندم! مثل زینب (س) صبر داشته باش و حجاب خود را حفظ  نما.

به همه مسلمانان توصیه می‌کنم که دست از حمایت رهبر انقلاب برندارند و ریشه منافقان و گروه‌های منحرف را از بن قطع نمایید. برادران انجمن اسلامی و بسیج! در کارهایتان وحدت داشته باشید و از تفرقه و جدایی دوری کنید، که جدایی و تفرقه شکست می‌آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار