فرمانده نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛

تقدیم ۱۰ شهید کادر درمان «نزاجا» در مقابله با کرونا

امیر سرتیپ حیدری ضمن گرامیداشت روز پزشک گفت: کادر درمان نیروی زمینی ارتش در زمان همه‌گیری کرونا، با نثار جان، به مقابله با این بیماری برخاستند و ۱۰ شهید والامقام را تقدیم سلامت جامعه کردند.
کد خبر: ۵۴۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ - 23August 2022

فرمانده نیروی زمینی ارتش روز پزشک را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی فرارسیدن روز پزشک را به پزشکان و کادر درمان کشور تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پزشکان پیشاهنگان جبهه سلامت و از نشانه‌های محبت خداوند بر بندگان هستند.

پزشکی حرفه مقدس و اثبات جنبه شفابخشی ایزد منان است.

کادر درمان و پزشکان حاذق کشور، کارآمدی، فداکاری و ایثار را در مبارزه با بیماری کرونا و نجات جان هموطنان؛ معنایی تازه بخشیدند و امید‌های رهایی را در دل آحاد ملت مسلمان ایران اسلامی زنده نگهداشتند.

بی‌شک ثواب مجاهدت پزشکان و متخصصان درمان، در اینروز‌های سخت، کمتر از جهاد فی سبیل‌الله نیست.

شهادت کادر درمان کشور در جریان مبارزه با ویروس منحوس کرونا، شاهدی بر ایثار و فداکاری پزشکان سرزمین ایران اسلامی است.

کادر درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، که همواره صف مقدم نبرد با ناراستی و بیماری بوده‌اند، در زمان همه‌گیری کرونا، با نثار جان، به مقابله با این بیماری برخاستند و تعداد ۱۰ شهید والامقام را تقدیم سلامت جامعه کردند.

بنده به نیابت از همکارانم در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز بزرگ را که نماد قدردانی از زحمات این قشر فرهیخته، مؤمن و فداکار است به تمامی پزشکان و مجموعه کادر درمانی کشور، همچنین همکاران عزیزم در بیمارستان‌ها و بخش‌های درمانی نزاجا، تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال توفیق روزافزون در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی را خواستارم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ کیومرث حیدری

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار