رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند تاکید کرد؛

ترویج شاخصه‌های فکری و شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت

«بحیرایی» گفت: ترویج شاخصه‌های فکری، اخلاقی و شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر و تکریم آنان به عنوان الگوی خدمت و تعهد در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مورد توجه همه مسئولین در هفته دولت باشد.
کد خبر: ۵۴۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷ - 23August 2022

ترویج شاخصه‌های فکری و شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت هفته دولت با حضور مدیران و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نهاوند در محل سالن کنفرانس مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد.

«امیر بحیرایی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و هفته بزرگداشت دولت، اظهار داشت: از فرصت هفته دولت باید برای اطلاع رسانی خدمات نظام جمهوری اسلامی و همچنین دولت به مردم  استفاده کرد.

وی افزود: با اطلاع رسانی کارنامه یکساله و عملکرد انقلابی دولت مردمی و اطلاع مردم از تلاش‌ها و خدمات انجام گرفته توسط دولت، نشاط و امیدافرینی در جامعه ایجاد می‌شود و مردم می‌توانند طعم خوش خدمت صادقانه را بچشند.

بحیرایی با تاکید بر فضاسازی شایسته و تبلیغات محیطی و شهری، تصریح کرد: صداقت در اطلاع رسانی از عملکرد و کارهای انجام شده دولت مردمی، موجب همگرایی و اتحاد و همچنین بالاتر رفتن ضریب امنیت اجتماعی خواهد شد.

 وی با اشاره به نقش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت و همچنین مسئولین و مدیران روابط عمومی ادارات، عنوان کرد: روابط عمومی ادارات می‌توانند با توجه به شرح وظایف، سیاست ها و رویکردها و بکارگیری ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فردی و سازمانی و ارائه آن در قالب گزارش تصویری و نوشتاری با استفاده از مدیای مناسب (تلویزیون شهری، شبکه های اجتماعی، پیامک، بنر) نقش اثر گذار و مطلوبی را داشته باشند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی گرامیداشت هفته دولت خاطرنشان کرد: همکاری در اجرای مناسب برنامه‌ها، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی خدمات دولت و تعامل در هم افزایی و ایجاد ظرفیت در باشکوه‌تر برگزار کردن ویژه برنامه‌های این هفته، باید مدنظر همگان باشد.

وی متذکر شد: ترویج شاخصه‌های فکری، اخلاقی و شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر و تکریم آنان به عنوان الگوی خدمت و تعهد در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مورد توجه همه مسئولین در هفته دولت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها