در جلسه ستاد اربعین مطرح شد؛

زائران اربعین ارز خود را در شهر‌های مبدأ تهیه کنند

رئیس ستاد اربعین گفت: زائران اربعین ارز مورد نیاز را از شهر‌های خود در مبدأ سفر تهیه کنند.
کد خبر: ۵۴۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ - 23August 2022

زایران اربعین ارز خود را در شهر‌های مبدا تهیه کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سید مجید میراحمدی» رئیس ستاد اربعین در جلسه ستاد اربعین کشور که عصر امروز در وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به اهمیت آمادگی مرز‌ها برای اربعین اظهار داشت: شنبه عازم مهران می‌شویم و تمام استان‌ها و نهاد‌هایی که در مهران مسئولیت دارند، باید در مهران حضور داشته باشند.

میراحمدی افزود: نهاد‌هایی که قبول کردند تا اقداماتی را در مهران انجام دهند، باید با حضور میدانی خود مشخص کنند که چه میزان از تعهدات خود را انجام داده و باقی تعهدات را چه زمانی انجام خواهند داد.

در این جلسه بر ارائه ارز مسافرتی به شکل دیناری تاکید و بر این موضوع توصیه شد که زائران از شهر‌های مبدأ خود اقدام به خرید دینار کنند.

رئیس ستاد اربعین گفت: زائران اربعین ارز مورد نیاز را از شهر‌های خود در مبدأ سفر تهیه کنند.

در بخش دیگری از این جلسه بر هماهنگی وزارت کشور با دولت مرکزی عراق و دولت خودمختار کردستان عراق برای پذیرش مطلوب زوار در مرز‌های خسروی، باشماق و تمرچین تاکید و قرار شد؛ نیرو‌های عراقی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس را با همراهی ۲۵۰ اتوبوس شرکت واحد از طرف ایران برای تردد زوار اربعین مهیا کنند.

ثبت نام موکب‌داران در سامانه اربعین، پوشش بیمه‌ای زوار، کاهش هزینه رومینگ، اینترنت رایگان در موکب‌ها، تردد زوار پاکستانی و افغانستانی، زائر کارت، طراحی ابر حرکتی و ارائه برخط اطلاعات زائران از دیگر مواردی بود که در این جلسه در خصوص آن‌ها بحث و بررسی به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار