مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

پزشکان امروز روحیه ایثار و حماسه را از شهید بقایی ها به ارث برده اند

در پیام سردار مرادحاجتی آمده است: پزشکان کشورمان به ویژه در ایام کرونا با تلاشی مثال زدنی در امر درمان و معالجه بیماران، ایثارگرانه حضور داشتند. پزشکانی که روحیه ایثار و حماسه را از شهید بقایی ها به ارث برده اند.
کد خبر: ۵۴۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰ - 24August 2022

پزشکان امروز روحیه ایثار و حماسه را از شهید بقایی ها به ارث برده اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، امروز با صدور پیامی «روز پزشک» را به جامعه درمانی کشور تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

میلاد حکیم ابوعلی سینا، در تقویم ملی کشورمان با نام روز پزشک، ثبت شده است. روزی که برای تجلیل از تلاش‌های پزشکان کشورمان در عرصه درمان و بهداشت است.

پزشکان کشورمان به ویژه در ایام کرونا با تلاشی مثال زدنی در امر درمان و معالجه بیماران، ایثارگرانه حضور داشتند و دارند و به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی هستند. پزشکانی که روحیه ایثار و حماسه را از شهید بقایی ها به ارث برده اند.

پزشکانی که در زمان جنگ، با ابتدایی ترین امکانات، بیشترین و بهترین دستاوردها را رقم زدند و حماسه های ماندگاری را در بیمارستان های صحرایی خلق کردند.

جمعی از پزشکان فداکار کشورمان نیز در راه مقابله با بیماری کرونا جان خود را فدا و شهد شهادت را نوشیدند و نام و یادشان در اذهان ملت ایران ماندگار مانده است.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در خوزستان روز پزشک را به همه طبیبان دلسوز و متعهد کشور و پزشکان ایثارگر خوزستان تبریک می گویم و امیدوارم که این عزیزان با تعهد و اخلاص همیشگی خود در راه سلامت جامعه قدم بردارند و جانفشانی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار