فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

ارتقای توان عملیاتی هوانیروز متناسب با تهدیدات

امیر سرتیپ قربانی از افزایش توان ساخت قطعات بالگردی و ارتقای توان عملیاتی متناسب با تهدیدات پیش‌ رو با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳ - 25August 2022

ارتقای توان عملیاتی هوانیروز متناسب با تهدیدات پیش‌روامیر سرتیپ «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به رصد تهدیدات و به‌روزرسانی تجهیزات یکان هواپیمایی نزاجا، اظهار داشت: هوانیروز همزمان با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های داخلی در راستای قطعه‌سازی و بازآماد بالگردها، به رصد تهدیدهای پیش‌ رو نیز می‌پردازد.

امیر قربانی به افزایش توان تسلیحاتی و بهره‌گیری از تسلیحات هوشمند در هوانیروز اشاره و بیان کرد: ما همواره توان عملیاتی خود را متناسب با تهدیدات پیش‌ رو ارتقا می‌دهیم و در این عرصه از ظرفیت‌های صنعت دفاعی، مراکز علمی و تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز استفاده می‌کنیم.

وی افزایش ایمنی سامانه‌های بالگردی را در عرصه نبردهای هوایی از دیگر دستاوردهای این یکان عنوان کرد و افزود:  هوانیروز هم‌اکنون از اخلالگر‌های راداری، موشک‌های هوشمند و نقطه‌زن، موشک‌های هوا به هوا، تسلیحات برد بلند و سامانه‌های دید در شب استفاده می‌کند.

فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: دستاورد‌های امروز هوانیروز مرهون تجارت دوران دفاع مقدس و تلاش بی وقفه متخصصان داخلی است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار