صهیونیست‌ها نگران پهپاد‌های انصارالله در نبرد احتمالی آینده

یک کانال عبری از نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی از نبرد احتمالی آینده با محور مقاومت و احتمال استفاده از پهپاد‌های انصارالله یمن خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ - 24August 2022

صهیونیست‌ها نگران پهپاد‌های انصارالله در نبرد احتمالی آینده هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در حالی که مقامات نظامی رژیم صهیونیستی این روز‌ها از وضعیت تنش با حزب‌الله لبنان بر سر میدان گازی کاریش و حفاری‌های رژیم صهیونیستی در آن، سخن می‌گویند و از احتمال آغاز یک جنگ جدید با حزب‌الله خبر می‌دهند، شبکه I۲۴، به نقل از منابع آگاه اسرائیلی گزارش داد که تل‌آویو رویارویی نظامی با «حزب‌الله لبنان» در دوره آتی را رد نمی‌کند و احتمال هدف قرار دادن آن با پهپاد‌های یمن را پیش‌بینی می‌کند.

این منابع ادعا کردند که ایران از طریق حزب‌الله به دنبال وارد کردن ضربه‌ای قوی به تل‌آویو است تا قواعد درگیری میان دو طرف را بازگرداند. در این میان «خطر حقیقی که اسرائیل با آن مواجه است، در یمن نهفته است و احتمال هدف قرار دادن اسرائیل توسط انصارالله در سایه هماهنگی آن با حزب الله به یک واقعیت تبدیل شده است».

به ادعای این منابع، «حزب‌الله با روشن کردن جبهه شمالی، اسرائیل را فریب می‌دهد، اما اسرائیل امکان گشودن جبهه از جنوب از طریق پهپاد‌های حوثی را نیز مدنظر دارد».

«عاموس یادلین» ژنرال فرماندهی نیرو‌های ذخیره رژیم صهیونیستی، دوشنبه پیش در مقاله‌ای نوشت که این رژیم باید آماده درگیری نظامی گسترده با حزب‌الله باشد.

وی در این باره به تهدیدات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در خصوص هدف قرار دادن تأسیسات و میادین گازی رژیم صهیونیستی در بستر دریای مدیترانه، گفت که باید مقامات تل آویو تلاش خود را برای ممانعت از درگیری انجام دهند.

«عاموس یادلین» در ادامه اذعان کرد تهدیدات حزب‌الله، تو خالی نیست و از پس این تهدیدات باید منتظر اقدامات عملی باشیم. او در این باره به ارسال سه پهپاد به سمت میادین گازی «کاریش» و تحرکات حزب‌الله در مرز با فلسطین اشغالی اشاره کرد.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز دو روز پیش در مصاحبه با رادیو اسرائیلدر خصوص اختلافات با لبنان بر سر ترسیم مرز‌های آبی بدون اشاره به شکست‌های تل‌آویو از حزب‌الله لبنان تهدید کرد: «وضعیت تنش با حزب‌الله لبنان ممکن است به یک نبرد تبدیل شود. امیدوارم مجبور نباشیم وارد جنگ با لبنان شویم، زیرا این یک تراژدی برای کشور لبنان و شهروندان آن خواهد بود».

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها