نفرات برتر مراحل نخست مسابقات تک‌تیراندازی بین‌المللی ۲۰۲۲ تجلیل شدند

آیین اهدای مدال و تجلیل از نفرات برتر مراحل نخست مسابقات بین‌المللی تک‌تیراندازی نظامیان ۲۰۲۲ در مرکز آموزش شهید صدوقی یزد برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ - 24August 2022

آیین تجلیل از نفرات برتر مراحل نخست مسابقات تک تیراندازی بین المللی ۲۰۲۲ در یزدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم اهدای مدال و تجلیل از نفرات برتر مراحل نخست مسابقات بین‌المللی تک‌تیراندازی نظامیان ۲۰۲۲ در مرکز آموزش شهید صدوقی یزد با حضور جمعی از فرماندهان نیروی زمینی سپاه، تیم داوری، سرپرستان، مربیان و نمایندگان و اعضای تیم‌های خارجی شرکت‌کننده در این مسابقات برگزار شد.

مرحله انفرادی و دو نفره این مسابقات شامل ۱۶ بخش به نام‌های شکار شبانه، دقت، دفاع متحرک زمینی، تماشای شبانه، متحرک هوایی، اهداف رنگی، تعامل، خودشناسی، تنظیم‌ساز‌های شهری، میل، بیا و منهدم کن، ناخوشایند، پنجره بالستیک و لیدر بود.

تیم الف جمهوری اسلامی ایران با ترکیب تک‌تیراندازان شایسته نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به نمایندگی از نیرو‌های مسلح کشورمان در این مسابقه شرکت داشت، توانست در میان زبده‌ترین تک تیراندازان ویژه از کشور‌های روسیه، چین، آذربایجان، ازبکستان، زیمباوه و بلاروس با بالاترین امتیاز در بخش‌های ۱۶ گانه، مقام نخست را در بخش میل، ناخوشایند، دفاع ساز‌های شهری، متحرک هوایی و پنجره بالستیک کسب کند.

در آیین ویژه‌ای که در پادگان شهید صدوقی یزد برگزار شد، علاوه بر اهدای مدال به نفرات برنده در بخش‌های ۱۶گانه از دو مرحله نخست، هدایایی نیز به رسم یادبود به همه سرپرستان، مربیان و اعضای تیم‌های خارجی شرکت‌کننده در این مسابقات اهدا شد.

این مسابقه که در چارچوب مسابقات بین‌المللی نظامیان ۲۰۲۲ روسیه و به میزبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دنبال می‌شود، تا چهارم شهریور ادامه خواهد داشت و تیم برتر این مسابقات با توجه به مجموع امتیازات کسب شده در هر سه مرحله انفرادی، دونفره و تیمی شناسایی و در آیین اختتامیه معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار