معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه:

تیم نیروی زمینی سپاه در مسابقه تک‌تیراندازی نظامیان جهان اول شد

سردار پورجمشیدیان گفت: تیم نیروی زمینی سپاه پاسداران در هشتمین دوره مسابقه تک‌تیراندازی نظامیان جهان با اقتدار مقام نخست را با اختلاف ۴۰ امتیاز به دست آورد.
کد خبر: ۵۴۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸ - 26August 2022

تیم نیروی زمینی سپاه در مسابقه تک‌تیراندازی نظامیان جهان اول شدبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه امشب (جمعه) در آیین اختتامیه مسابقه تک تیراندازی از سری مسابقات بین المللی نظامی ۲۰۲۲ روسیه که در یزد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هشتمین دوره مسابقه تک تیراندازی جهان به میزبانی نیروی‌زمینی با حضور تیم‌های قدرتمندی در حوزه رزم زمینی جهان حضور داشتند.

سردار پورجمشیدیان افزود: این مسابقات دارای ۲۰ بخش بود که تیم نیروی زمینی سپاه با اقتدار مقام نخست را با اختلاف ۴۰ امتیاز به دست آورد؛ کسب این سطح از فاصله بین تیم نخست و سایر تیم‌ها در طول دوره‌های قبلی این مسابقات بی نظیر است.

معاون هماهنگ کننده نزسا ادامه داد: در این مسابقه بعد از تیم جمهوری اسلامی ایران، تیم‌های چین و روسیه به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

این مسابقه با حضور نمایندگانی از کشور‌های روسیه، بلاروس، ازبکستان، آذربایجان، زیمباوه و چین از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور در یزد به میزبانی نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار