فرمانده نیروی زمینی سپاه:

برگزاری مسابقه تک‌تیراندازی در ایران موجب ارتقای سطح رقابت‌های آینده شد

سردار پاکپور گفت: تجربیات جدید مسئولان مسابقات این دوره از رقابت‌های تک‌تیراندازی نظامی موجب ارتقای سطح رقابت‌های آینده شد.
کد خبر: ۵۴۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸ - 26August 2022

برگزاری مسابقه تک‌تیراندازی در ایران موجب ارتقای سطح رقابت‌های آینده شدبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه امشب (جمعه) در آیین اختتامیه مسابقه تک تیراندازی از سری مسابقات بین المللی نظامی ۲۰۲۲ روسیه که در یزد برگزار شد، اظهار داشت: مسابقه تک تیراندازی نیرو‌های ویژه یکی از مهم‌ترین، حرفه‌ای‌ترین و کاربردی‌ترین رشته‌های مسابقات بین المللی نظامی است که امسال این مسابقه طی ۱۰ روز به میزبانی نیروی زمینی سپاه در شهر یزد برگزار شد.

سردار پاکپور افزود: از جمله محوری‌ترین ویژگی‌های این دوره از رقابت‌ها می‌توان به اقدامات اساسی و تعیین‌کننده همچون ایجاد شرایط لازم برای تمرین قبل از مسابقات، احداث سکو‌های استاندارد، طراحی و آماده سازی زمین بسیار مناسب برای مسابقات، ایجاد زیرساخت‌های نظارتی و به ویژه اقدامات انگیزشی و تقویت روحیه برای تیم‌ها و سایر دست اندرکاران اجرای مسابقات اشاره کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: اقدامات فوق که در مجموع موجب آمادگی هر چه بهتر و پیشگیری از اتلاف وقت بی‌مورد توان تیم‌های شرکت کننده، افزایش ضریب اطمینان، امنیت و سلامت نیروها، رعایت استاندارد‌های مورد نظر و پیاده سازی معیار‌های کمیته فنی مسابقات و همچنین انجام ارزیابی‌های دقیق‌تر و داوری‌های عادلانه‌تر برای شناخت تیم‌های برتر و در عین حال تجربیات جدید مسئولان مسابقات برای بکارگیری و ارتقای سطح رقابت‌های آینده شد.

وی عنوان کرد: چابکی و چالاکی روحی، کارگروهی، برخورداری از تکنیک و تاکتیک‌های پیشرفته، نظم و انضباط نظامی، دقت و بهره گیری از علوم و تجهیزات روز و خصوصاً برخورداری از مربیان و سرپرستان مجرب و کاردان نیز از ویژگی‌های بارز اغلب تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها بود که به نوبه خود موجب ارتقای آمادگی‌ها و بالا بردن سطح مسابقات شد.

فرمانده نزسا در ادامه گفت: در پایان به تیم‌های جمهوری اسلامی ایران که رتبه اول، جمهوری خلق چین رتبه دوم و تیم‌های جمهوری ازبکستان و فدراسیون روسیه یه صورت مشترک طبقه سوم و همچنین جمهوری زیمباوه که جام اخلاق را کسب کردند، تبریک عرض می‌کنم.

این مسابقه با حضور نمایندگانی از کشور‌های روسیه، بلاروس، ازبکستان، آذربایجان، زیمباوه و چین از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور در یزد به میزبانی نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها