نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دولت به صورت منسجم در کنار مردم حضور داشته باشد

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: در کنار رئیس جمهور لازم است تا مجموعه دولت نیز به صورت منسجم در کنار مردم حضور داشته باشند.
کد خبر: ۵۴۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ - 24August 2022

دولت به صورت منسجم در کنار مردم حضور داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (چهارشنبه) در دیدار با مدیران استان به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: توسعه روابط منطقه‌ای، انجام سفرهای استانی، رویکرد مردمی دولت، خدمت رسانی به محرومین و انجام مذاکرات با اقتدار از جمله اقدامات مطلوب توسط دولت بوده است.

وی با بیان اینکه در کنار رئیس جمهور لازم است تا مجموعه دولت نیز به صورت منسجم در کنار مردم حضور داشته باشند، افزود: نیازمند بازشناسی موفقیت‌ها و بررسی عوامل ضعف‌ در عرصه عملکرد دولت هستیم.

حجت الاسلام شعبانی عنوان کرد: کاری که دولت سیزدهم و مسئولان استان در بحث تامین و انتقال آب در این مدت انجام داد‌ه‌اند، قابل تقدیر است. انتظار مردم از دولت، مشاهده نتیجه و خروجی مناسب است

وی بیان داشت: دولتی که توسط حضرت حجت (عج) در آخر الزمان شکل می‌گیرد، همان دولت کریمه است که دارای شاخصه‌هایی است و دولت‌ها باید با شاخصه‌های دولت کریمه مقایسه شوند و هر چه دولتی به این شاخصه‌ها نزدیک‌تر باشد، اسلامی‌تر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه در کنار توجه به مسائل فرهنگی، دولت اسلامی باید کرامت جامعه و مردم را نیز از لحاظ اقتصادی حفظ کند، گفت: مدیران فرصت به وجود آمده برای خدمت رسانی به مردم را مغتنم بدانند. از این فرصت کوتاه هم می‌توان برای خدمت به مردم استفاده کرد و هم می‌توان آن را هدر داد.

وی با اشاره به اینکه ثواب گره گشایی از مشکل یک مسلمان از اعتکاف در خانه خدا بالاتر است، گفت: هر چقدر صادقانه، به خاطر خدا در کنار مردم حضور داشته باشیم، خداوند نیز به کار ما برکت می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار