نماینده ولی فقیه در مازندران:

فعالیتهای دولت در راستای خدمت به مردم و تقویت دین باشد

«محمدی لائینی» گفت: فعالیتها و خدمات دولت در راستای خدمت به مردم، ارتقای معیشت، تقویت دین و ترویج ارزشهای دینی باشد.
کد خبر: ۵۴۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ - 24August 2022

فعالیتهای دولت در راستای خدمت به مردم و تقویت دین باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در دیدار با «سید محمود حسینی‌پور» استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان استانی با گرامیبداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: گام‌هایی که برداشته شده و چشم انداز پیش رو امیدوار کننده، خوشحال کننده و در راستای ساختن بهتر این استان و مردم ولایتمدار است.

وی افزود: تمام فعالیت‌ها و عملکرد‌های ما باید با دو قطب جمهوریت، خدمت به مردم، توسعه، عمران، آبادی، جلب رضایت و امید مردم، حفظ ارزش‌های دین، تقویت فرهنگ دینی، شهدا و انقلاب باشد.

محمدی لائینی با بیان اینکه هر عملی که به نفع مردم نباشد و یا با آموزه‌های دینی و ارزش‌های انقلابی هماهنگ نباشد مشروع نیست، ادامه داد: فعالیت‌ها و خدمات به گونه‌ای باشد که هم خدمت به مردم، ارتقای معیشت و فرهنگ مردم و جلب رضایت آن‌ها در نظر گرفته شود و هم در راستای تقویت دین و توسعه و ترویج ارزش‌های دینی باشد.

امام جمعه ساری تصریح کرد: کنگره بین المللی ترویج فرهنگ غدیر گام موثری برای تقویت فرهنگ ولایی و دینی در استان است که فرهنگ دینی استان تقویت بشود؛ چراکه این استان، دیار علویان است و سابقه درخشانی در تاریخ اسلام دارد.

وی با بیان اینکه در راستای سازندگی، عمران و آبادانی باید بعد ساختن و سازندگی را در نظر بگیریم، اضافه کرد: در استان مازندران در بخش گردشگری، صنعت، دریا، کشاورزی و دامداری فرصت خوبی داریم و باید از این فرصت‌ها در راستای آبادی و عمران استفاده بشود.  

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه پسماند‌ها بسیاری از فرصت‌های طبیعی و زیست محیطی را از بین می‌برد و تجاوزات به حوزه انفال و منابع طبیعی نیز به محیط زیست آسیب وارد می‌کند، تأکید کرد: چهار هزار ساخت و ساز غیر مجاز در دل جنگل‌ها فرصت‌های طبیعی را از بین می‌برد و نباید اجازه تخریب محیط زیست را بدهیم و تالاب تجن را احیا کنیم و جلوگیری از تخریب‌ها بخشی از سازندگی است.

محمدی لائینی با بیان اینکه ادارات ما باید جهادی عمل کنند و مراجعه کنندگان را در کوتاهترین زمان و بهترین وجه پاسخگو باشیم، تصریح کرد: باید روند کند اداری را اصلاح کنیم و دستگاه‌های ما در تراز انقلاب باشند و انتظار داریم همه مدیران و کارکنان جهادی عمل کنند و تبعیض وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار