فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری:

«جهاد تبیین» به‌معنای گفتن واقعیت‌ها و جلوگیری از تحریف است

سردار «اکبری»، امیدآفرینی و جهاد تبیین را خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین به معنای گفتن واقعیت‌ها و خدمات قبل و فعلی و همچنین جلوگیری از تحریف بوده و وظیفه همه کسانی است که توان بیان دارند.
کد خبر: ۵۴۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ - 24August 2022

«جهاد تبیین» به‌معنای گفتن واقعیت‌ها و جلوگیری از تحریف استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، همایش «روز قشر بسیج کارمندی» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاخص کارمند، با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، به‌همت بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در شهرکرد برگزار شد.

سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، دوران کوتاه ۲۸ روزه مسئولیت شهید رجایی را منشأ خدمات بسیاری در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد که در اذهان مردم ماندگار شده است.

سردار اکبری افزود: تلاش شبانه‌روزی، احساس مسئولیت، رسیدگی به وضعیت مستمندان و نیازمندان، از ویژگی‌های شهید رجایی است که این خصوصیات چیزی به غیر از مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌نوازی نیست.

وی ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با تجلیل کفایت نمی‌کند؛ بلکه باید از شهیدان الگو بگیریم و این مناسبت‌ها برای الگوگیری است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با تبیین تفاوت فرمانده و مدیر، تصریح کرد: فرماندهی جوهره‌ای از رهبری است و مدیر هدایت‌کننده است و آدرس مسیر را نشان می‌دهد؛ ولی فرمانده همراهی می‌کند.

وی، حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن را وظیفه همه مسئولان دانست و گفت: حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن محدود به زمان و مکان نیست و هر مدیری باید به‌عنوان هدایت‌گر با بصیرت در حوزه مسئولیت و حوزه کاری خود کار کند و در راستای حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن بکوشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)، امیدآفرینی و جهاد تبیین را خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: جهاد تبیین به معنای گفتن واقعیت‌ها و خدمات قبل و فعلی و همچنین جلوگیری از تحریف بوده و وظیفه همه کسانی است که توان بیان دارند.

وی باید‌ها و نباید‌ها و چالش‌های فراروی دولت اسلامی و مسئولین در نظام اسلامی را تشریح و بر مصادیقی همچون؛ سلامت اقتصادی و اخلاقی، مبارزه با فساد، کار جهادی، قانون‌گرایی، خِردگرایی، عدم دلبستگی مسئولین و پرهیز از رفتار‌های طاغوتی، ایمان به اهداف، پرهیز از حیف و میل بیت‌المال، پرهیز از ویژه‌خواری و کم‌کاری، مبارزه با سلطه جهانی و عدالت، تأکید کرد.

در این همایش از خانواده‌های شهدای شاخص کارمند بسیجی استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها