استاندار مازندران خبر داد؛

«جهاد تبیین»؛ برنامه دولت برای مقابله با تحریف گفتمان انقلاب اسلامی/ اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه در مازندران

«حسینی‌پور» گفت: جهاد تبیین در تقابل با تحرکات دشمن یکی از دستور کارهای بسیار مهم دولت مردمی برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان انقلاب اسلامی است و در این میان رسانه‌ها نقش مهم‌تری دارند.
کد خبر: ۵۴۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ - 24August 2022

بیش از ۱۰۰۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در مازندران عملیاتی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران، امروز (چهارشنبه) در نشست با خبرنگاران به‌مناسبت هفته دولت، با بیان اینکه یکی از مولفه‌‎های دولت شهید رجایی در تاریخ انقلاب اسلامی وجهه مردمی بودن آن است، اظهار داشت: در دولت شهید رجایی فضای حکمرانی اسلامی به‌عنوان یک الگوی موفق در نظام جمهوری اسلامی مورد توجه و تأیید قرار گرفت و رفتار‌های شهید رجایی به‌عنوان شاخص رفتار دولت اسلامی ثبت شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه دشمن تصور می‌کرد که اگر شهید رجایی را ترور کند، می‌تواند مسیر و مانیفست فکری این شهید را از بین ببرد، افزود: با ترور فیزیکی شهید رجایی نه‌تنها تفکر و مانیفست و جغرافیای مدیریتی وی از بین نرفت؛ بلکه ماهیت جریان نفاق در کشور ما روشن و از جریان نفوذ در سیستم مدیریتی رونمایی شد و پاکسازی مهم عناصر نفوذی اتفاق افتاد.

حسینی‌پور با بیان اینکه تفکر شهید رجایی در لایه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی رسوخ پیدا کرد و تا امروز ادامه دارد، گفت: ولایت‌پذیری یکی از مولفه‌های شهید رجایی بود و این شهید والامقام مجذوب در امام خمینی (ره) بود.

استاندار مازندران با بیان اینکه یکی از دلایل محبوبیت شهید رجایی، متصل بودن ایشان به امام خمینی (ره) بود، افزود: این سبک مدیریتی را در دوره مدیریتی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد بودیم که وی با یک مکانیزم مدیریتی متصل به ولی فقیه، دارای مقبولیت و محبوبیت شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه هر کس با مردم باشد و در جهت خدمت به مردم حرکت کند، مردم نیز قدردان او خواهند بود، بیان داشت: شهید رجایی این الگو را در کشور نهادینه کرد.

حسینی‌پور اظهار داشت: دولت سیزدهم بیشترین سفر‌های استانی و مردمی و تعاول و ارتباط با مردم را داشته است و استانداری مازندران نیز با تأسی از این حرکت، به نقاط مختلف استان سرکشی و از نزدیک با مردم ارتباط برقرار کرد.

وی با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین، گفت: جهاد تبیین در تقابل با تحرکات دشمن یکی از دستور کارهای بسیار مهم دولت مردمی برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان انقلاب اسلامی است و در این میان رسانه‌ها نقش مهم‌تری دارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم با روش مدیریت مردمی توانست بسیاری از مسائل از جمله کرونا را حل کند، اظهار داشت: همچنین دولت در مسایل بین‌المللی واردات واکسن را حل کرد و در عرصه سیاسی نیز در زمینه مذاکرات هسته‌ای شاهد اتفاقات خوبی در روز‌های آینده خواهیم بود.

وی شعار هفته دولت امسال را «دولت مردم» عنوان کرد و با بیان اینکه هزار و ۱۴۲ پروژه در این هفته، در استان مازندران افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد، اعتبار این پروژه‌ها را ۸ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها، هزار و ۵۳۲ شغل در استان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها