استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد؛

ضرورت «جهاد تبیین» برای مقابله با مأیوس کردن مردم/ حل مشکلات آب در چهارمحال و بختیاری با کار جهادی

«حیدری» گفت: جهاد تبیین برای مقابله با توطئه‌های دشمن در زمینه ناامیدسازی، مأیوس کردن مردم و تیره و تار نشان دادن اوضاع کشور باید انجام شود.
کد خبر: ۵۴۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ - 24August 2022

ضرورت «جهاد تبیین» برای مقابله با مأیوس کردن مردم/ حل مشکلات آب در چهارمحال و بختیاری با کار جهادیبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری، امروز (چهارشنبه) در همایش «روز قشر بسیج کارمندی» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاخص کارمند، با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به تحریم‌های ظالمانه و فشار‌های اقتصادی دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: امسال شاهد رشد خوبی در افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌ها به‌مناسبت هفته دولت هستیم که بخشی از آن به عملکرد یکساله دولت برمی‌گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بیش از ۳۰۰ پروژه با اعتبار نزدیک به ۱۲۰۰ میلیارد تومان در استان چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود و بیش از ۹۱ پروژه آماده کلنگزنی با رقم بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است که هدیه خدمتگزاران به مردم استان بوده و مقدمه‌ای برای پروژه‌های بزرگ‌تر است که در سفر رئیس جمهوری اختصاص داده شده است.

وی با بیان این‌که استان چهارمحال و بختیاری دومین استان از نظر اختصاص اعتبارات سفر ریاست جمهوری است، گفت: بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان برای تکمیل پروزه‌های نیمه‌تمام تصویب شد که با راه‌اندازی این پروژه‌ها که عمدتا پیشران هم هستند، تحول در استان رخ خواهد داد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جهاد تبیین برای مقابله با توطئه‌های دشمن برای ناامیدسازی، مأیوس کردن مردم و تیره و تار نشان دادن اوضاع کشور باید انجام شود.

حیدری، خدمتگزاری بدون منت و جهادی را ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: باید با کار جهادی، شیرینی مدیریت جهادی را به مردم بچشانیم و پرچمدار کار جهادی عزیزان بسیجی هستند.

وی تأکید کرد: کار جهادی به معنای کار غیرقانونی و کار بدون کارشناسی نیست؛ بلکه به معنای میان‌بر رفتن و انجام کار در مدت زمان کوتاه با بهترین کیفیت است.

حیدری، حل مشکل آب شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد به خاطر کدورت آب سرچشمه کوهرنگ را نمونه‌ای از مصداق بارز کار جهادی دانست.

وی، مشکلات خط تأمین آب شهرکرد و نقاط دیگر استان از سرچشمه کوهرنگ بدون پیش‌بینی خط پدافندی از جمله؛ نبود منابع و مخزن قابل توجه برای ذخیره‌سازی طولانی‌مدت، شبکه لوله‌کشی فرسوده و... را تشریح و شکست دشمنان برای سوءاستفاده از مشکل پدیده آمده را مرهون تلاش جهادی با روحیه بسیجی در تأمین آب پایدار برای نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، حفظ روحیه بسیجی با عمل را انتظار شهدا از وارثان بسیجی در جامعه دانست و ویژگی اداره در دولت انقلابی را داشتن روحیه جهادی و بسیجی عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار