به مناسبت آغاز هفته دولت صورت گرفت؛

عطرافشانی مزار شهدای «بهشت فضل» نیشابور+ تصاویر

همزمان با اولین روز از هفته دولت، مسئولین شهرستان نیشابور با حضور در گلزار شهدای «بهشت فضل» با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۵۴۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ - 24August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، همزمان با نخستین روز از هفته دولت، مسئولین و مدیران شهرستان نیشابور با حضور در گلزار شهدای «بهشت فضل»، با اهدا شاخه‌های گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا و امام شهدا (ره) ادای احترام کردند.

«ابوطالب جوان» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور در این مراسم اظهار داشت: راه شهدا را ادامه خواهیم داد و تا جان در بدن داریم، در راه شهیدان که همان راه امام حسین (ع) است، ثابت قدم خواهیم ماند.

وی افزود: فرصت خدمت به مردم را از دست نخواهیم داد و در این سنگر از پای نخواهیم نشست.

فرماندار نیشابور ادامه داد: اقداماتی که توسط دولت در این مدت علی‌رغم تحریم‌ها انجام گرفته است، باید به‌خوبی برای مردم تبیین شود؛ چراکه دشمن به دنبال القا روحیه ناامیدی به جامعه است.

جوان با تأکید بر ضرورت پاسخگویی به مردم، خاطرنشان کرد: با وجود کمبود اعتبارات باید کار خوب ارائه شود که لازمه تحقق این مهم، وجدان و دلسوزی است.

این مسئول یادآور شد: در دوران دفاع مقدس با اینکه دست ملت ایران خالی بود؛ ولی چون در مسیر حق بودیم، خداوند وعده خود را محقق کرد و یاری این ملت مظلوم و مقتدر آمد تا به پیروزی رسیدند.

معاون استاندار خراسان رضوی بیان داشت: مدیران با عزم و اراده‌ای جدی برای خدمت به مردم از هیچ کاری دریغ نکنند، برای موفقیت در انجام این رسالت خطیر باید در بین مردم باشیم و از نظرات آن‌ها بهره ببریم و روحیه خودباوری را در جامعه روز به روز تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار