عین‌اللهی:

وزارت بهداشت با تمام توان در مراسم اربعین حاضر می‌شود

وزیر بهداشت، با بیان اینکه اورژانس کشور باعث افتخار ما است، گفت: پرسنل این مجموعه همواره در روز‌های تعطیل مشغول خدمت رسانی به مردم بوده و هستند.
کد خبر: ۵۴۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰ - 24August 2022

وزارت بهداشت با تمام توان در مراسم اربعین حاضر می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، بهرام عین‌اللهی، در آئین بهره‌برداری از پایگاه‌ها و ناوگان اورژانس کشور اظهار داشت: حماسه اربعین مقدمه‌ای برای ظهور امام عصر (عج) و سربازان ایشان است.

وی افزود: وزارت بهداشت برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی امسال با همه توان و قوا کمک خواهد کرد و در این راستا دیروز یا وزیر بهداشت کشور عراق مذاکره‌ای صورت دادم.

وزیر بهداشت گفت: اورژانس و خدمات آنان از جمله انتقال بیماران از مهم‌ترین خدمات وزارت بهداشت است. امروز که سربازان قهرمان اورژانس و ایران خودرو در کنار هم قرار گرفتند، باید سعی کنیم مملکت را به خودکفایی برسانیم.

عین‌اللهی با بیان اینکه اورژانس کشور باعث افتخار ما است، تصریح کرد: پرسنل این مجموعه همواره در روز‌های تعطیل مشغول خدمت رسانی به مردم بوده و هستند و امسال هم همزمان با اربعین حسینی در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) خواهند بود.

وی افزود: تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای در شرایط بیماری کرونا اعمال شد، اما مردم در اوج تحریم‌ها مردانه ایستادند و امروز به سمت خودکفایی پیش می‌رویم.

همزمان با اولین روز از هفته دولت و با حضور وزیر بهداشت، از ۵۶ دستگاه ون آمبولانس و ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس که توسط شرکت ایران خودرودیزل ساخته شده است، رونمایی شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار