دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای آگاهی و بصیرت جامعه از بزرگ‌ترین معروفات است

«امان‌اللهی» با اشاره به اینکه ارتقای سرانه مطالعه از امور معروف است، گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای آگاهی و بصیرت جامعه از بزرگ‌ترین معروفات است.
کد خبر: ۵۴۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ - 25August 2022

ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای آگاهی و بصیرت جامعه از بزرگ‌ترین معروفات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمود الله مرادی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر کتابخانه‌های عمومی استان کردستان که با حضور کارکنان و کتابداران این نهاد فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای آگاهی و بصیرت جامعه از بزرگ ترین معروفات است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سرانه مطالعه از امور معروف است، ادامه داد: ارتقای آگاهی و بصیرت در جامعه مبتنی بر تعالیم دینی امری اثرگذار و مهم است که کتابخانه‌های عمومی در این راستا گام بر می دارد.

الله‌مرادی عمل کردن به وظایف در راستای خدمت رسانی به مردم را از مهمترین رویکردها در مقوله امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و سازمان‌ها ذکر کرد و افزود: کارمندان در صورتی که به وظایف و مسئولیت‌های سازمانی خود به درستی عمل کنند مشکلات در جامعه کاهش می‌یابد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه هر کار خیری که منجر به نفع مردم شود امر به معروف است گفت: در مجموع، استان به کار فرهنگی و اجتماعی نیاز دارد و در این زمینه وظایف هر نهادی مشخص است و این امر تنها مختص به ستاد امر به معروف نیست.

وی با بیان اینکه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی است، اضافه کرد: مسئولان نظام مقدس انقلاب اسلامی باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا زمینه اجرای بهتر معروفات را در جامعه فراهم سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار