پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی به مناسبت هفته دولت؛

شهیدان «رجایی و باهنر» با خون خود مسیر خدمت صادقانه را معنا بخشیدند

سرهنگ پاسدار «‌فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ - 25August 2022

شهیدان «رجائی و باهنر» با خون خود مسیر خدمت صادقانه را معنا بخشیدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

نخستین هفته از شهریور ماه، به سرخی خون خادمان کبیر و بزرگوار عرصه علم، ایمان و عمل، شهیدان عالی مقام «رجایی و باهنر» به نام هفته دولت و پاسداشت مقام کارمندان خدوم جمهوری اسلامی ایران مزین گشته است، شهیدان والامقامی که با خون خویش مسیر خدمت صادقانه را معنا بخشیدند.

هفته دولت، فرصتی است برای مرور داشته‌‌های گران‌بهای تلاشگرانی که با کوشش جهاد گونه و خدمت خالصانه، عشق و ایمان را به مردم ارزانی داشتند و خدمات شایانی را به جامعه ارائه دادند. دولتمردان ایران اسلامی از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب هیچ‌ گاه از ملت فاصله نداشتند و همواره در کنار مردم بودند، آن‌ها در ادامه این مسیر برای ساختن ایرانی آبادتر، هم پیمان شده‌اند و از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

در سالگرد شهادت این ابر مردان، به پاس احترام به تمام کارگزاران در سنگر خدمت به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، که ولی نعمتان به حق این آب و خاک هستند و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، این هفته را گرامی می‌دارم و تداوم توفیق برای همه افرادی که در دولت مردمی، ایران قوی کمر به خدمت این مرز و بوم بسته‌اند را از خداوند منان مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار