فرمانده سپاه میاندورود:

دولت شهید رجایی الگویی برای تمام دولتهای انقلابی است

«کردان» گفت: هفته دولت یادآور فداکاری‌ شهیدان رجایی و باهنر است و مسئولان باید با تأسی از ویژگی‌‌های والای اخلاقی و رفتاری این شهیدان آنان را الگوی همیشگی خود قرار دهند.
کد خبر: ۵۴۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ - 25August 2022

دولت شهید رجایی الگویی برای تمام دولتهای انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «جواد کردان» فرمانده سپاه میاندورود امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روز‌های پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است که همه مسئولان باید با تأسی از ویژگی‌‌های والای اخلاقی و رفتاری این شهیدان آنان را الگوی همیشگی خود قرار دهند.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان باید از دولت شهید رجایی درس خدمت را بیاموزند، افزود: خدمات و تلاش‌های دولت بازتاب فعالیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید برای رفاه مردم به درستی تبیین و منعکس شده تا موجب امیدواری بیشتر مردم شود.

وی افزود: دولت در تمام کشورها وجود دارد اما هفته دولت در کشور ما دولت اسلامی و انقلابی است که با ولایت و با مردم باشد.

کردان گفت: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران باید این نکته را به یاد داشته باشند که اولویت اصلی و وظیفه آنان خدمت بی‌منت و جلب رضایت مردم است.

فرمانده سپاه میاندورود در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، با اشاره به ویژگی‌های تراز انقلاب بودن خبرنگاران گفت: خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند که باید با امانتداری، بیان واقعیتها‌ در چارچوب قانون، حفظ معیارهای انقلاب و مطالبه‌گری فعالیتهای فرهنگی و انقلابی را در قالب اخبار انتشار دهند.

کردان خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج آمادگی لازم برای همکاری با دولت را در عرصه‌های مختلف امنیتی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و همچنین در حوزه فرهنگی و محرومیت زدایی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار