نماینده ولی فقیه در مازندران:

فرصت خدمت به مردم یک نعمت خدادادی است

«محمدی لائینی» با گرامیداشت هفته دولت، گفت: فرصت خدمت به مردم یک نعمت خدادادی است و باید شکرگزار باشیم.
کد خبر: ۵۴۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹ - 25August 2022

فرصت خدمت به مردم یک نعمت خدادادی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران عصر امروز در آئین بهره برداری از ۹۳۵ پروژه عمرانی که با حضور «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور در بابلسر برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی‌داشت و اظهار داشت: فرصت خدمت به مردم یک نعمت خدادادی است و باید شکرگزار باشیم.

وی با اشاره به افتتاح پروژه آبرسانی در چهار شهر بابلسر، فریدونکنار، بابلکنار و بابل، افزود: مازندران علی رغم فرصت‌های خوبی که در حوزه دریا، جنگل، گردشگری، طبیعت‌گردی، ترانزیت، بندر‌های متنوع، کشاورزی و صنعت دارد، اما دارای مشکلاتی هم است.

محمدی لائینی با بیان اینکه ما در مازندان خدمات ملی می‌دهیم و بودجه استانی داریم، گفت: این مسئله تبدیل به گفتمان شد و این کافی نیست و باید پشت سرش اقدام هم باشد و با همت مسئولان این امر محقق خواهد شد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه تمام جاده‌ها بخصوص جاده‌های روستایی و مناطق کوهستانی نیازمند ترمیم و روکش است، بیان داشت: همین جاده‌های اصلی هم آسفالتش نیاز به ترمیم دارد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه دامداری شاهد فرسایش هستیم، گفت: ظرفیت دامداری خوب است و باید بخ این حوزه توجه بشود.

محمدی لائینی با اظهار اینکه مردم مازندران مردمی انقلابی هستند و به دینداری و انقلابی بودن‌شان رهبر معظم انقلاب چند بار تکیه و تأکید کرد، تصریح کرد: مازندران از پسماند خیلی ضرر می‌بیند و این محیط و زیست محیط از پسماند آزرده می‌شود و تبدیل به یک بحران شده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه تالاب‌ها مشکل آب دارد به تغییر رویه باران اشاره کرد و اظهار داشت: باید رویه علمی خودمان را تغییر بدهیم و این مسئله را تبدیل به فرصت کنیم و آب‌های باران را به تالاب‌ها هدایت کنیم.

وی با اشاره به آسیب‌های سیل اخیر در منطقه چالوس و مرزن آباد گفت: به این مناطق آسیب دیده از سیل هم توجه بشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها