یادداشت/ سردار جوانی

شکستی دیگر برای خودفروختگان

فراخوانی که آمریکایی‌ها، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین، مزدوران، وطن‌فروشان و دیگر خودفروختگان، برای تجمع خانواده نیرو‌های مسلح در اعتراض به مشکلات معیشتی داده بودند، با عدم همراهی این عزیزان همراه شد.
کد خبر: ۵۴۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۶ - 28August 2022

سردار جوانیگروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس- سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه؛ نیرو‌های مسلح کشورمان همواره لباس جهاد بر تن دارند و با حضور مستمر خودشان در میدان لحظه‌ای چشم بر توطئه‌ها، فتنه‌انگیزی و حیله‌گری‌های دشمنان نمی‌بندند؛ اینان پرچم‌داران بصیرت و پیشکوستان جهاد و شهادت هستند که طی ۴۳ سال با ثبات قدم خود در تحقق آرمان‌های امام راحل و با تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا تمامی توطئه‌های جبهه استکبار را با شکست مواجه ساختند.

کارکنان نیرو‌های مسلح سهم بسیار بالایی را در به شکست کشاندن توطئه دشمنان در کارنامه درخشان خود به ثبت رساندند به همین دلیل است که آمریکایی‌ها، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین، مزدوران، وطن‌فروشان و دیگر خودفروختگان، دل پری را از کارکنان نیرو‌های مسلح و خانواده‌های آنان دارند؛ لذا تلاش می‌کنند با حیله‌ها و نیرنگ‌ها به نوعی این کارنامه درخشان را مخدوش کنند که از جمله این حیله‌ها و نقشه‌های شیطانی فراخوانی است که منافقین و سلطنت‌طلبان برای روز چهارم شهریور دادند.

در این فراخوان دعوت کردند از کارکنان و خانواده نیرو‌های مسلح و نیز خانواده شهدا برای حل مشکلات معیشتی خود تجمعی را برگزار کنند.

هرچند در این میان، خانواده کارکنان نیرو‌های مسلح هم مانند سایر کارکنان دولت و اقشار مختلف مردم با مشکلات معیشتی مواجه هستند، اما دشمنان بدانند مجموعه کارکنان نیرو‌های مسلح با انقلاب اسلامی، ولایت و شهدا پیوند و پیمان بستند؛ لذا فریب دشمنان را نخواهند خورد و در پرتو بصیرت و آگاهی، این نقشه و فراخوان شیطانی آنان با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار