نماینده مردم در مجلس:

آمریکا باید اراده سیاسی داشته باشد/ ایران از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد

مالکی با اشاره به اینکه ایران به جمع‌بندی در خصوص مذاکرات و پیشنهاد اتحادیه اروپا رسیده و اعلام کرده است، گفت: به نظر می‌رسد بین اروپایی‌ها و آمریکا اختلاف نظر وجود دارد.
کد خبر: ۵۴۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 27August 2022

آمریکا باید اراده سیاسی داشته باشد/ ایران از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «فداحسین مالکی» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با یادآوری نشست‌های هماهنگی و مشترک مسئولتن داخلی کشورمان پیرامون مذاکرات وین، اظهار داشت: بر اساس جلساتی که اخیرا در کمیسیون امنیت ملی و شورای عالی امنیت ملی با مسئولان دخیل در مذاکرات داشتیم، جمع بندی در طرف ایرانی صورت گرفته و ایران بر اساس این جمع بندی پاسخ خود را درباره پیشنهاد اتحادیه اروپا ارائه کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می‌رسد بین اروپایی‌ها اختلاف نظر وجود دارد. بعد از بحران اوکراین، سیاست متزلزی در امریکا حاکم است.

وی معتقد است: آمریکایی‌ها تحت تاثیر رژیم صهیونیستی هستند و نتوانسته‌اند در مورد مسائل داخل خود تصمیم بگیرند البته این رژیم غاصب هم از همه توان و تلاش خود برای دخالت در موضوع برجام استفاده کرده است.

مالکی همچنین گفت: جمهوری اسلامی ایران نظر خود را قاطعانه اعلام کرده است و آمریکا باید اراده سیاسی خود را نشان دهد.  

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: غربی‌ها و امریکا هنوز نتوانستند به جمع بندی مشترکی برسند، اما خواستار امتیاز بیشتر هستند. آن‌ها باید بدانند که ایران همانگونه که در چارچوب تعهدات و توافق هسته‌ای مذاکره کرده است، بر همان اساس هم عمل می‌کند و امتیا بیشتری به هیچ کشوری نمی‌دهد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار