رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش خبر داد؛

الحاق سامانه‌های جدید میان‌برد و دوربرد به سازمان رزم پدافند هوایی ارتش

امیر آقامحمدی گفت: سامانه‌های جدید میان برد و دوربرد به سازمان رزم پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ملحق می‌شود.
کد خبر: ۵۴۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲ - 27August 2022

الحاق سامانه‌های جدید میان برد ودوربرد به سازمان رزم پدافند هواییبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر «صمد آقامحمدی» رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش، اظهار داشت: در رزمایش‌های آتی نیروی پدافند هوایی ارتش سامانه‌های پدافندی قبلی ارتقاء و سامانه‌های جدید میان برد و دور برد بعد از تست عملیاتی به سازمان رزم این نیرو ملحق می‌شود.

امیر آقامحمدی افزود: سامانه‌های شبیه ساز کاملاً بومی که توسط متخصصین فنی و تلاشگر داخلی ساخته شده و نیز جزء الزامات آموزشی هم می‌باشد روند روبه رشد و مطلوبی را در بکارگیری سامانه‌های راداری و موشکی به وجود آورده است.

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه پهپاد یکی از مولفه‌های قدرت نوین در دنیای امروزاست، خاطرنشان کرد: عملیات پهپادی اخیر ارتش کشورمان با ماموریت‌های مختلف تجسس، کشف، شناسایی، رهگیری، درگیری، انهدام و …اخطاری جدی و قاطع برای بیگانگانی است که فکر تجاوز و نفوذ به خاک ایران رادارند.

وی تصریح کرد: هم افزایی، تعامل، تبادل اطلاعات و نیز همکاری شگرفی بین سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش و سایر سازمان‌های نظامی، مراکز علمی دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان برقرار است که موجب روند روبه جلو و پیشرفت فزاینده ای در مجموعه‌ی نیروی پدافند هوایی ارتش شده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار