رئیس شورای عالی سیاسی یمن:

جنگ و تجاوز به سرکردگی آمریکا، ارزش های اصیل یمن را هدف گرفته است

مهدی المشاط در دیدار با مفتی و انجمن علمای این کشور از نقش آنها در مقابله با جنگ به سرکردگی آمریکا علیه ارزش های اصیل یمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۴۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹ - 27August 2022
جنگ و تجاوز به سرکردگی آمریکا، ارزش های اصیل یمن را هدف گرفته استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی امروز شنبه با «شمس الدین شرف الدین» مفتی یمن، قاضی «احمد المتوکل» رئیس شورای عالی قضائی و اعضای شورای عالی انجمن علمای یمن دیدار و با آنها درباره تازه‌ترین تحولات این کشور گفت‌وگو کرد.
 
مهدی المشاط در این دیدار گفت: ما بر نقش هیئت فتوای دینی در آموزش مردم تأکید می‌کنیم؛ به ویژه که یمن در معرض تجاوز، محاصره ناعادلانه و جنگی به سرکردگی آمریکا است که آگاهی جامعه و ارزش‌های اصیل آن را هدف قرار می‌دهد.
 
وی تصریح کرد: ما از نقش مهم علمای دینی در رویارویی با جنگ وحشیانه آمریکا علیه خاک، مردم و هویت یمن و نقش آنها در تحکیم وحدت مردم یمن و تقویت جبهه داخلی که متجاوزان به دنبال برهم زدن آن از مسیرهای متعدد و متنوع هستند، قدردانی می‌کنیم.
 
المشاط در این دیدار همچنین خاطرنشان کرد: لازم است قضات صادق و دارای ارزش‌های میهن پرستانه انتخاب شوند تا دادگاه‌ها از قضات عدالت محور و مؤمن برخوردار باشند.
 
رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین با هئیت رئیسه پارلمان این کشور به ریاست یحیی الراعی دیدار کرد.
 
دو طرف در این درباره تازه ترین تحولات مربوط به عرصه تحولات یمن در سایه تداوم محاصره و تجاوز علیه این کشور بحث و تبادل نظر کردند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار