تاکید یمن بر ضرورت هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمنان

رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر ضرورت آمادگی و هوشیاری نسبت به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۴۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ - 28August 2022

تاکید رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر هوشیاری نسبت به توطئه های دشمنانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و آتش بس در این کشور، همه باید از درجه بالای هوشیاری و آمادگی برخوردار باشند چرا که جنگ هنوز تمام نشده است.

المشاط در عین حال بر ضرورت اقدام طبق اولویت‌هایی که از سوی رهبر انقلاب یمن تعیین می‌شود و نیز عدم پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای تاکید کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر ضرورت حفظ آمادگی و فعالیت مردمی گسترده و هوشیاری نسبت به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

از سوی دیگر محمدعلی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن توقف نبرد با ائتلاف سعودی را منوط به رفع محاصره یمن برشمرد و در عین حال بر آمادگی نیرو‌های یمنی برای ادامه مقابله با متجاوزان تاکید نمود.

محمد علی الحوثی گفت: تحرکات دشمن ما از آمادگی برای نبرد بزرگ و پیروزی باز نخواهد داشت. موارد نقض آتش بس از سوی دشمن به مثابه محرکی است تا جبهه‌ها پویا بماند.

وی افزود: اگر عزم جدی برای پایان جنگ و تجاوز و محاصره وجود نداشته باشد، نبرد ادامه خواهد داشت.

الحوثی گفت: ما از تهدید و تسلیحات دشمن هراسی نداریم و کشور ما از آن اطلاع دارد و می‌دانیم که چگونه با آن مقابله کنیم. ما سلاح بازدارنده‌ای داریم که موازنه بازدارندگی ایجاد و پیروزی قریب الوقوع را به ارمغان می‌آورد.

وی اعلام کرد: ما به این دلیل آتش بس را قبول کردیم که خواهان ادامه جنگ نیستیم، اما اگر محاصره یمن و تجاوزات ادامه داشته باشد، دست بسته نخواهیم ماند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار