صنعاء خطاب به ائتلاف سعودی:

هزینه صلح بسیار کمتر از هزینه جنگ است

فرمانده نیرو‌های مسلح یمن به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی هشدار داد که هزینه صلح بسیار کمتر از هزینه جنگ است.
کد خبر: ۵۳۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ - 12August 2022

صنعاء خطاب به ائتلاف سعودی: هزینه صلح بسیار کمتر از هزینه جنگ استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «مهدی المشاط» فرمانده نیرو‌های مسلح و رئیس شورای عالی سیاسی یمن شامگاه پنجشنبه هشدار داد که نیرو‌های مسلح یمن، در کمین تمام کسانی هستند که در پی غارت این کشور هستند.

المشاط با بیان اینکه نیرو‌های مسلح یمن پایان دشمنان را رقم خواهند زد، اظهار داشت: ما در موضع دفاع از کشورمان قرار داریم و فقط برای کسانی خطر به حساب می‌آییم که علیه کشور ما توطئه می‌کنند.

وی ادامه داد: ملت ما باید بداند که دشمن در همه زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ما را هدف قرار می‌دهد؛ لذا وظیفه ماست که در همه زمینه‌ها با آن مقابله کنیم.

شبکه خبری المسیره به نقل از المشاط گزارش داد، دشمن تحت عناوین فرقه‌ای، مذهبی و نژادی دست به تحرکاتی می‌زند، ولی ما بر روی آگاهی ملت خود حساب باز کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه طرح آمریکا در راستای ضربه زدن به ملی‌گرایی است، در پایان خاطر نشان کرد: همه باید از استقلال و تمامیت ارضی یمن، دفاع کنند. بار دیگر به کشور‌های متجاوز توصیه می‌کنیم که هزینه صلح بسیار کمتر از هزینه جنگ است.

پیش از این نیز، المشاط تأکید کرد که امسال برای یمن، سال پیروزی خواهد بود. وی با بیان اینکه عملکرد عالی نهاد‌های امنیتی و نظامی یمن، تمامی محاسبات دشمن را به هم ریخت، تصریح کرد: به فضل خدا و آگاهی و ایستادگی ملت یمن، تمامی توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

این فرمانده یمنی با اشاره به اینکه نیرو‌های یمنی موفق به آزادی و استقلال مردم این کشور خواهند شد، خاطر نشان کرد، به فضل خدا و فرماندهی یمن و تلاش نیرو‌های این کشور، جهان با دیده تعجب و افتخار به مردم یمن نگاه می‌کند.

المشاط با تأکید بر اینکه دشمن احساس ناکامی می‌کند، گفت: ما نیز تلاش خواهیم کرد حق مردم خود را در آزادی، استقلال و حاکمیت کامل، پس بگیریم. با ایستادگی، ثابت کردیم که جمهوری یمن، باقی خواهد ماند و هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند آن را از نقشه محو کند.

وی با بیان اینکه یمن همه تلاش خود را برای توسعه توانمندی نیرو‌های مسلح خود به کار خواهد بست، تصریح کرد: تبلیغ، دروغ و سیاه‌نمایی، سلاح ائتلاف در این جنگ است. ما برای عملیات نظامی هم آمادگی داریم.

عربستان سعودی به همراه امارات و چند کشور عربی و با حمایت آمریکا و کشور‌های غربی و رژیم صهیونیستی از فروردین ۱۳۹۴ جنگ همه جانبه‌ای علیه ملت یمن آغاز کردند، ولی هنوز نتوانسته‌اند اهداف خود را محقق کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار