سلاح‌های آمریکا دردی از عربستان و امارات دوا نمی‌کند

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی گفت: سلاح‌هایی که آمریکا به منظور مقابله با حملات یمنی‌ها در اختیار عربستان و امارات قرار می‌دهد، در صورت پافشاری بر تجاوز دردی از آن‌ها دوا نخواهد کرد.
کد خبر: ۵۳۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ - 16August 2022

سلاح های آمریکا دردی از عربستان و امارات دوا نخواهد کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن اظهار داشت: تمام اقدامات اشغالگران در مناطق تحت سیطره آن‌ها در یمن را باطل و بی اساس می‌دانیم.

المشاط افزود: در انجام شدیدترین ضربات و اتخاذ تمام اقدامات برای کسب حقوق ملت خود در زندگی شرافتمندانه و آزاد و مستقل تردید نخواهیم کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن ادامه داد: حضور آمریکا در حضرموت که روز گذشته اعلام شد مصداق چیزی است که ما درباره طمع ورزی آمریکا در قبال مردم یمن به آن اشاره می‌کردیم.

وی به رژیم‌های سعودی و امارات گفت: سلاح‌هایی که آمریکا به منظور مقابله با حملات ما در اختیارتان قرار می‌دهد دردی از شما دوا نخواهد کرد. اگر بر تداوم تجاوز و محاصره ملت یمن پافشاری نمائید موشک‌ها و پهپاد‌های ما بر سر شما فرود خواهند آمد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: رزمایش و هیاهوی ناوگان شما در دریای سرخ و خلیج عدن هیچ تأثیری روی ما نخواهد داشت.

المشاط درباره فلسطین هم گفت: از یمن تا فلسطین از پایداری شما تمجید می‌کنیم. ما با شما هستیم و موضع جمهوری یمن در قبال موضوع محوری فلسطین واضح و ثابت است. ما با فلسطین هستیم و از آن حمایت می‌کنیم. ما بخاطر موضع صریح و آشکار خود در قبال رژیم غاصب اسرائیل تحت تجاوز و محاصره قرار گرفته ایم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها