دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

امیدآفرینی یکی از اهداف صدا و سیما و رسانه‌ها در کشور باشد

سردار «زمانی» با بیان اینکه امیدآفرینی باید یکی از اهداف صدا و سیما و رسانه‌ها باشد، گفت: هر سال رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت حل مشکلات مردم شعار سال را انتخاب می‌کنند؛ لذا ما به دنبال استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم و تحقق شعار سال هستیم.
کد خبر: ۵۴۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ - 29August 2022

امید آفرینی یکی از اهداف صدا و سیما و رسانه‌ها در کشور باشد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «منصور زمانی» دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در دیدار با «محمدباقر باقرزاده» مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه رسانه در دنیای کنونی نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، اظهار داشت: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است، لذا برای موفقیت در این جنگ نابرابر باید از همه ظرفیت رسانه‌ای در کشور به ویژه رسانه‌های انقلابی بهره‌مند شد.

دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جنگ کنونی جهان را جنگ روایت‌ها از طریق وارونه جلوه دادن دستاورد‌ها دانست و افزود: استکبار از طریق دو هزار و ۵۰۰ رسانه متعلق به خود در حال خبر سازی علیه ملت ایران به روش وارونه جلوه دادن دستاورد‌های این نظام مقدس است، لذا در این راستا نقش رسانه ملی به ویژه صدا و سیما در بیان دستاورد‌های انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین توسط رسانه‌های انقلابی و صدا و سیما، تصریح کرد: مردم صدا و سیما را جزئی از خود می‌دانند به این منظور باید با ساخت برنامه‌های مختلف در راستای جهاد تبیین به این توصیه و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه کرد.

سردار زمانی دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را امید آفرین دانست و خاطرنشان کرد: در طول ۴۴ سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی انواع دستاورد‌ها از جمله دستاورد‌های نظامی، پزشکی، هسته‌ای، نانوتکنولوژی و مسکن داشته است، لذا صدا و سیما به مانند گذشته باید این دستاورد‌ها را برای مردم بازگو کند تا منجر به افزایش امید در جامعه شود.

وی با بیان اینکه امید آفرینی با محوریت حل مشکلات مردم باید یکی از اهداف صدا و سیما و رسانه‌ها در کشور باشد، تاکید کرد: هرسال رهبر معظم انقلاب با محوریت حل مشکلات مردم شعار سال را انتخاب می‌کنند لذا ما به دنبال استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم و تحقق شعار سال هستیم.

دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در ایام کرونا صداو سیمای مرکز گیلان با همکاری سپاه قدس گیلان نگذاشتند چراغ یادواره‌های شهدا در استان خاموش شود، متذکر شد: تعداد ۶۰ یادواره شهدا به صورت زنده و تلویزیونی در ایام کرونا از صدا و سیمای مرکز گیلان پخش شد که در سطح کشور بی نظیر بود.

«محمدباقر باقرزاده» مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه جمهوری اسلامی در راستای محرومیت‌زدایی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز گیلان همواره تعامل خوبی با ارگان‌های نظامی به ویژه سپاه قدس گیلان داشته و دستاورد‌های این نهاد به بهترین نحو در شبکه استانی باران و شبکه‌های ملی پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با تأکید بر اقدامات امید آفرین نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه در کشور، تصریح کرد: اقدامات سپاه و دیگر نیرو‌های مسلح در کشور امید آفرین بوده و این نهاد انقلابی در زمینه‌های مختلف از جمله کمک مؤمنانه و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بسیار ارزشمند است و تمامی این اقدامات توسط صدا و سیما ضبط و پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها