قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت علمای مازندران در تحقق فریضه «جهاد تبیین»

حجت الاسلام «حریزاوی» با اشاره به ظرفیت بالای مازندران و وجود علمای فاخر، بهره‌گیری از ظرفیت‌های این استان را برای تحقق فریضه جهاد تبیین لازم دانست.
کد خبر: ۵۴۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ - 29August 2022

روحانیت در جهاد تبیین وظیفه هدایتگری داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «روح الله حریزاوی» قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی استان با اظهار اینکه شیطان تلاش می‌کند که انسان را از آنچه که هست، پایین‌تر برد، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی دامنه‌ای از امور مهم، واجب و ضروری را در برمی‌گیرد و جهاد تبیین واجب اهم در سیستم مدیریتی این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین تکلیف جدیدی است که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است، گفت: تبلیغ خوب منجر به تبیین خواهد شد و یکی از مقدمات جهاد تبیین این است که مردم احساس کنند جبهه حق دارای آبرو و اعتبار است.

وی با عنوان اینکه با جشن غدیر به فرمایش رهبر معظم انقلاب نشانه دینداری مردم ایران است، افزود: همچنین سرود سلام فرمانده نشان از دینداری مردم، مادران و بانوان جامعه است.

حجت الاسلام حریزاوی یادآور شد: یکی از لوازم در جهاد تبیین دسترسی به مخاطب میلیونی است و در جهاد تبیین روحانیت وظیفه هدایتگری دارد و با خط را ارائه دهیم تا لشکری از اقشار مختلف نظیر دانش آموزان، طلبه‌ها، پزشکان، مهندسان و ... داشته باشیم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای مازندران و وجود علمای فاخر بهره‌گیری از ظرفیت‌های این استان را برای تحقق فریضه جهاد تبیین لازم دانست و به موفقیت طرح‌هایی نظیر حرف آورد و مقلوبه اشاره کرد و گفت: این طرح تاکنون بازخورد خوبی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار