رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

کارکنان وظیفه از ارزشمندترین سرمایه‌های کشور هستند

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: کارکنان وظیفه از ارزشمندترین سرمایه‌های کشور هستند و باید مراکز آموزش سربازی همواره در اولویت و نگاه اول باشند.
کد خبر: ۵۴۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ - 29August 2022

حجت‌الاسلام محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرکز آموزش شهدای وظیفه سمنان، با بیان اینکه خدمت مقدس سربازی از منظر اسلام، ارزشمند و خدمتی الهی است، اظهار داشت: سربازان وظیفه آینده‌سازان کشور و منشأ خیر و برکت برای مملکت و نظام اسلامی به شمار می‌روند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: نفس کشیدن سربازان در محیط سربازی مانند نفس کشیدن در سرزمین مقدس کربلاست؛ چراکه انجام وظیفه خطیر سرباز اسلام یقیناً مصداق دفاع و حمایت از ولایت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر اینکه تبیین قداست سربازی وظیفه خطیری بر عهده مربیان آموزش و فرماندهان مراکز آموزشی است، گفت: شأن و جایگاه کارکنان وظیفه باید مورد توجه مسئولین باشد و همواره انگیزه ادامه خدمت سربازان بیش از پیش تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمان به مراتب پر رنگ‍تر از ذخایر طلا و نقره است، تأکید کرد: استادان، مربیان آموزش و فرماندهان باید چالش‌ها و آسیب‌های خدمت سربازی را شناسایی و راهکار‌های مناسبی در راستای رفع آسیب‌ها و چالش‌ها ارائه کنند و نسبت به خوش‌بین‌سازی محیط خدمتی و اکرام کارکنان وظیفه تمام تلاش و توان خود را بکار ببندند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی همچنین با استادان، مربیان آموزشی و فرماندهان مرکز آموزش شهدای وظیفه سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار