نائب اول رئیس مجلس شورای اسلامی:

باید رفتار حکمرانان در دولت و مجلس را با شهیدان رجایی و باهنر تطبیق دهیم

نیکزاد گفت: وقتی عنوان مجلس و دولت انقلابی مطرح می‌شود باید رفتار حکمرانان در دولت و مجلس را با شهیدان رجایی و باهنر تطبیق دهیم.
کد خبر: ۵۴۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ - 29August 2022

باید رفتار حکمرانان در دولت و مجلس را با شهیدان رجایی و باهنر تطبیق دهیمبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی نیکزاد» نائب اول رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) در همایش نقش بسیجیان ناحیه ادارات و کارمندان در تحقق دولت اسلامی که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: اگر بعد از شهادت امام حسین علیه السلام در کربلا تبیین حضرت زینب نبود اتفاق دیگری برای روایت کربلا روی می داد لذا الان هم باید آنچه تاکنون برای این انقلاب گذشته را به درستی روایت کنیم تا بعضی‌ها به خود جرات ندهند درباره سردار ما یعنی سردار همدانی یاوه بگویند.

نیکزاد افزود: بنابراین باید عنوان شود که چه اتفاقی به اسم اسلام در سوریه و عراق روی داد و یا در رابطه با مذاکرات و تعامل با دنیا چه مباحثی مطرح شده است.

نائب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه همواره باید جهاد تبیین را در موضوعات مختلف مد نظر قرار دهیم، گفت: وقتی عنوان مجلس و دولت انقلابی مطرح می‌شود باید رفتار حکمرانان در دولت و مجلس را با شهیدان رجایی و باهنر تطبیق دهیم؛ اما برای اینکه مشخص شود چرا عنوان می‌شود اگر سپاه نبود کشور هم نبود نمونه بارز آن در تحریم بنزین از سوی آمریکا علیه کشورمان مشاهده کردیم، زیرا قرار بود ایران را از طریق بنزین به زانو درآورند، اما سپاه توانست با کار جهادی و ساخت پالایشگاه تولید ۷۰ میلیون لیتر بنزین را به ۱۱۰ میلیون لیتر برساند و با این کار تحریم آمریکا را خنثی کرد.

وی ادامه داد: توان دفاعی ایران موجب ایجاد بازدارندگی شده است. اگر نسل شهیدان رجایی و باهنر در جامعه وجود نداشته باشد، استکبار یک ‌لحظه هم به ما فرصت نمی دهد؛ بسیج حقیقتا صدقه جاری انقلاب است که نمونه آن در هیچ کجای جهان وجود ندارد و به همین دلیل است که توانستیم برابر کسانی ‌که قصد داشتند ما را نابود کنند بر خلاف رویه ارتش های کلاسیک جهان موفق عمل کنیم.

نائب رئیس مجلس تاکید کرد: اگر ‌نبود مجاهد عالمی همانند طهرانی‌مقدم‌ها آیا می توانستیم بواسطه تولید موشک‌ های ‌نقطه زن، بازدارندگی‌ ایجاد کنیم؟

وی در ادامه با اشاره به اینکه احمدی روشن ها در پایگاه‌های بسیج رشد یافته و در جایگاه ویژه علمی قرار گرفتند، افزود: بسیجی بواسطه آنکه در عرصه های مختلف فعالیت دارد از ویژگی خاصی برخوردار است لذا بسیج ادارات به عنوان یکی ‌از اقشار بسیج باید در مناسبت های ‌مختلف فضا را دلی پبش ببرند نه اینکه فقط به ظاهر ادارات در مناسبت‌های مختلف توجه داشته باشد.

نیکزاد با بیان‌ اینکه بسیج در همه عرصه‌های تخصصی حضور دارد، تصریح کرد: فعالیت بسیج در ادارات می‌بایست به صورت اندیشه ورز جهت تغییر ارائه خدمات با هدف مبارزه با فساد اداری باشد به عنوان مثال در یکی‌ از اقداماتی که در راستای مبارزه با فساد اداری صورت گرفته قطع دسترسی دستی شهرداری‌های مناطق در محاسبه تراکم است بدین صورت که اکنون محاسبه تراکم از طریق سیستم الکترونیکی انجام می‌شود.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار