رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

امروز ایران اسلامی جزو چند کشور برتر جهان در حوزه دفاعی است

قاضی‌زاده هاشمی با حضور در نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک از دستاورد‌های دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بازدید کرد.
کد خبر: ۵۴۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ - 29August 2022

امروز ایران اسلامی جزو چند کشور برتر جهان در حوزه دفاعی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع که مناسبت گرامیداشت روز صنعت دفاعی برپا شده است، پس از بازدید از بخش‌های حوزه الکترونیک، هوایی، زمینی، دریایی، پدافندی و مخابراتی اظهار داشت: دستاورد‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران، مورد توجه جهان قرار گرفته است و آن‌ها اعتراف می‌کنند که ما یکی از تولید کنندگان تجهیزات به روز دنیا و از دارندگان فناوری‌های نظامی در ابعاد مختلف هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران نمایانگر دو «خواست» است، گفت: اولین مورد، «خواستِ ملت ما در دفاع و حراست از خود است» و دیگری «وحدت فرماندهی و فرماندهی صحیح».

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی جزء چند کشور برتر جهان در حوزه دفاعی است و اگر همین نگاهِ حاکم در مجموعه‌ دفاعی و نظامی کشور در سایر بخش‌های کشور نیز توسعه یابد، شاهد پیشرفت‌ها و برکات فراوانی در سایر حوزه‌ها خواهیم بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: مجموعه دفاعی کشور دارای ساختار و سازمانی است که زیر نظر ولی فقیه اداره می‌شود و با داشتن یک فرماندهی با ثبات و پیشرو ما را به اوج پیشرفت رسانده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار