انجمن همسران شهدای فارس هتک حرمت به خانواده شهید «خادم صادق» را محکوم کرد

در پی ضرب و شتم و جسارت به همسر و دختر شهید «منصور خادم صادق» توسط دو نفر از زنان بدحجاب در شیراز، انجمن همسران شهدای استان فارس با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت به خانواده شهید را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۴۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ - 30August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، در پی ضرب و شتم و جسارت به همسر و دختر شهید «منصور خادم صادق» توسط دو نفر از خانم‌های بدپوشش و گستاخ در پاساژ مصطفوی‌زاده شیراز، انجمن همسران شهدای استان فارس با صدور بیانیه ای این هتک حرمت به خانواده معظم شهید را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

رفتارهای هنجارشکنانه اغفال شدگان در حوزه عفاف و حجاب به جایی رسیده است که ناهیان و آمران به معروف را به راحتی مورد هتک حرمت قرار می دهند و صدایی از کسی شنیده نمی‌شود.

امروزه شاهدیم که برخی افراد، بی بندوباری را جزئی از آزادی و نشانه ی تمدن و تجدد می دانند و بعضی آن را عصر برهنگی و آزادی جنسی نامیده اند،  این در حالی است که زنان مسلمان و انقلابی ایران اسلامی به حول و قوه ی الهی با بهره گیری و الگوبرداری از سبک زندگی حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) نه تنها نیازی به الگوهای وارد شده ناهنجار غربی و تبدیل شدن به زنی شبیه زنان افسرده و بازی خورده غربی ندارد، بلکه خود الگوی بی نظیری برای زنان جهان خواهند بود.

بی توجهی و کوچک انگاری این هجمه ی فرهنگی درمورد حجاب که بزرگ ترین و مقدس ترین زبان بین المللی زنان مسلمان است، در سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) شهر شیراز، خیانتی بزرگ به زنان، حرمت، اقتدار و شخصیت اوست و می تواند آثار جبران ناپذیری را در کوتاه مدت بر جامعه بگذارد.

انجمن همسران شهدای استان فارس ضمن محکوم کردن این حرکت های مغایر با تعالیم اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی از کسانی که در دام گروه‌های ضد فرهنگ دیرین اسلامی - ایرانی از مسئله حجاب غافل شده اند تقاضا دارد که به برقراری امنیت فرهنگی در جامعه روی آورند.

این انجمن همچنین از مسئولین و متولیان فرهنگ حجاب و عفاف، خواستار برخورد قاطع با هنجارشکنان، برداشتن قدم‌های محکم و موثر، کوتاه مدت و بلندمدت در ترویج این فرهنگ غنی کوشا باشند.

ما همسران شهدا از تمامی دستگاه های متولّی عفاف و حجاب خواستاریم جهت شناساندن عمق و محتوای عفاف و حجاب، برنامه‌ریزی و از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر نام و عنوانی جلوگیری نمایند، تا جوانان پاک انقلابی ما بتوانند در کمال آرامش روحی و جسمی، اجتماع را تبدیل به محیطی مناسب برای کار و تلاش نمایند و سلامت روانی، اخلاقی جامعه را تضمین کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار